Haridusasutuse pidaja eneseanalüüsimudel

Tartu Ülikooli eetikakeskuse väljatöötatud haridusasutuse pidaja eneseanalüüsimudel on vahend haridusjuhile oma rolli mõtestamiseks ja tööülesannete prioriseerimiseks. Laiemalt on mudel ka kommunikatsioonivahend haridusasutuse pidaja ja haridusasutuse juhi vaheliste suhete ja kokkulepete mõtestamiseks.

Mudel on esitatud rollikaartidena ja selle abil saab oma rolli mõtestada mänguliselt ja pingevabalt, nii omaette kui ka mitmekesi.

Eneseanalüüsimudeli kasutamise juhend

Eneseanalüüsimudeli tegevuskaardid

 

Haridusasutuse eneseanalüüsimudeli väljatöötamises osalesid:

Tartu Ülikooli eetikakeskuse töörühm: Halliki Harro-Loit, Helen Hirsnik, Nele Punnar

Haridusasutuse pidaja eneseanalüüsimudeli testimistesse panustasid: Tapa vallavalitsuse haridus- ja sotsiaalosakond, Saarde vallavalitsus, Häädemeeste vallavalitsus, Rae vallavalitsuse haridus- ja kultuuriamet, Türi vallavalitsuse haridus-, kultuuri- ja sotsiaalosakond, Loksa linn, Elva vallavalitsuse haridus- ja kultuuriosakond, Haapsalu linn, Luunja vallavalitsus, Põhja-Sakala vallavalitsus, Kuusalu vallavalitsus, Saku vallavalitsus, Jõhvi vallavalitsus, Põhja-Pärnumaa vallavalitsus ja Tartu linn.

Haridusasutuse pidaja eneseanalüüsimudeli koostamist toetas Haridus- ja Teadusministeeriumi riikliku programmi „Eesti ühiskonna väärtusarendus 2009–2013“ jätkuprogramm 2021–2026.

Illustratiivne visuaal

Refleksioonipõhine lähenemine toetab teaduseetika arendamist

Pildil on inimesed istumas ja esitlust kuulamas

Kohtla-Järve ja Narva lasteaiad alustavad eestikeelsele haridusele ülemineku ja väärtuspõhise lasteaiakultuuri loomist toetavas programmis

pildi on inimesed laval seismas

Tartu Ülikooli eetikakeskus kutsub koole ja lasteaedu tunnustusprogrammi