Kõnelevad prof Margit Sutrop, Lemme Randma, Meedi Neeme, prof Halliki Harro-Loit ja Helen Hirsnik.
Konverentsi slaidikavad
Kristi Paron (Õiguskantsleri büroo)Võrdsed võimalused – kas kättesaamatu ideaal või igapäevane tegelikkus
Maie Kitsing (Haridus- ja Teadusministeerium)Võrdsed võimalused luubi all – vaade koolile
Tiiu Tammemäe (Tallinna Ülikool)Võrdsed võimalused luubi all – vaade lasteaiale
Mari-Liis Sepper (SA Poliitikauuringute Keskus Praxis)Kas tehnikal on sugu? Klaasseinad ja klaaslagi IKT-s
Merilin Mandel (Instagrami konto @jesslapsed looja)Poisid ongi sellised ja tüdrukud nii ei käitu? ehk Kuidas õpetajana müüte murda
Gary Lewis (Association for Character Education, Ühendkuningriik)Teaching character for educational equity – how can every student flourish through character education?
Marie Runnel (Rajaleidja keskus)Kuidas ja millega toetada õpetajat kaasava hariduse rakendamisel?
Iiri Saar (Tartu Descartes'i Kool)Mitme teraga mõõk. Ühe sotsiaalpedagoogi vaade kaasavale hariduse
Viire Sepp (MTÜ Eesti Talendikeskus)Hea kool andekale on hea kool kõigile
Ada Urm (Eesti Koolipsühholoogide Ühing)Kuidas toetada õpilaste vaimset tervist?
Anna-Kaisa Oidermaa (MTÜ Peaasi)Vaimse tervise esmaabi
Sissejuhatus, Mari-Liis Nummert (TÜ eetikakeskuse hea kooli ja hea lasteaia projektijuht)
„Võrdsed võimalused – kas kättesaamatu ideaal või igapäevane tegelikkus“, Kristi Paron (Õiguskantsleri büroo)
„Võrdsed võimalused luubi all – vaade koolile“, Maie Kitsing (Haridus- ja Teadusministeerium)
„Võrdsed võimalused luubi all – vaade lasteaiale“, Tiiu Tammemäe (Tallinna Ülikool)
„Kas tehnikal on sugu? Klaasseinad ja klaaslagi IKT-s“, Mari-Liis Sepper (SA Poliitikauuringute Keskus Praxis)
„Poisid ongi sellised ja tüdrukud nii ei käitu? ehk Kuidas õpetajana müüte murda“, Merilin Mandel (Instagrami konto @jesslapsed looja) + päeva kokkuvõte ja muinasjutt
„Teaching character for educational equity – how can every student flourish through character education?“, Gary Lewis (Association for Character Education)
„Kuidas ja millega toetada õpetajat kaasava hariduse rakendamisel?“, Marie Runnel (Rajaleidja keskus)
„Mitme teraga mõõk. Ühe sotsiaalpedagoogi vaade kaasavale hariduse“, Iiri Saar (Tartu Descartes'i Kool)
„Hea kool andekale on hea kool kõigile“, Viire Sepp (MTÜ Eesti Talendikeskus)
„Kuidas toetada õpilaste vaimset tervist?“, Ada Urm (Eesti Koolipsühholoogide Ühing)
„Vaimse tervise esmaabi“, Anna-Kaisa Oidermaa (MTÜ Peaasi) + päeva kokkuvõte ja muinasjutt