Raamatuesitlus: "Lühinäidendid. Väärtuskasvatuse abivahend koolidele"

Tartu Ülikooli eetikakeskus kutsub kogumiku "Lühinäidendid. Väärtuskasvatuse abivahend koolidele" esitlusele
neljapäeval, 31. jaanuaril kell 14.00 Tartus Teatri Kodu (Lutsu 2) saalis.

Kavas:

Ürituse avasõnad ja ettekanne "Argipäevaetendused. Väärtuskasvatuse emotsionaalne puudutus?", professor Halliki Harro-Loit, TÜ ajakirjanduse- ja kommunikatsiooni instituut, kogumiku põhikoostaja.

Tartu Kivilinna Gümnaasiumi 7.b klassi esituses lühinäidend "Mis siin toimub?", autor ja juhendaja Tiina Teppo, Kivilinna Gümnaasiumi eesti keele ja kirjanduse õpetaja.

Lühinäidendite kogumik on mõeldud õpetajatele ja õpilastele praktiliseks vahendiks, mille kaudu innustada neid näidendeid väärtuskasvatuslikel eesmärkidel kasutama ja näidenditekste julgesti modifitseerima. Raamat sisaldab 27 näidendit, millest põhiosa moodustavad 2011. aastal TÜ eetikakeskuse poolt korraldatud lühinäidendite võistlusele laekunud tööd. Näidendite autorite ring on lai: õpetajad, kirjanikud, huvijuhid, õpilased jne. Näidendeile on lisatud juhendlõike ja küsimusi väärtusdiskussiooni õhutamiseks klassis. Raamatu väljaandmist toetasid Avatud Eesti Fond ning Haridus- ja Teadusministeerium riikliku programmi "Eesti ühiskonna väärtusarendus 2009–2013" raames.

Palume osavõtust teatada 29. jaanuariks gea [dot] kangilaski [ät] ut [dot] ee (gea [dot] kangilaski [ät] ut [dot] ee).

Lisainformatsioon:
Gea Kangilaski
gea [dot] kangilaski [ät] ut [dot] ee
tel 5213 295

Lähetusi puudutavate andmete analüüsi tulemused

TÜ töötajaid lähetati uuritaval perioodil (1.01.2022–29.06.2023) 88 erinevasse riiki. 60,8% lähetustest toimus Eestis.

Parkimisandmete analüüsi tulemused

Ülikooli kasutada olevatel kinnistutel on 2023. a seisuga kokku 2398 jalgrattaparkimise kohta. Neist 2053 asub ülikoolile kuuluvatel kinnistutel ja 1065 paikneb õppe- ja teadushoonete või teadusraamatukogu juures. Elektrijalgrataste või elektritõukerataste laadimistaristu puudub.

Tunniplaanide analüüsi tulemused

2022. aasta kevadsemestri ja sügissemestri individuaalsete tunniplaanide andmestiku põhjal koostati õppehoonete vahelised lähte-sihtkohamaatriksid, arvestades ühe päeva sees toimuvat liikumist. Analüüsi hõlmati I ja II õppeaste tunniplaanid.