kirjandus
ARTIKLID
Hiob, T. Sotsiaalreklaam – kas nagu iga teine reklaam? Sotsiaaltöö, (2004) nr 6, lk 28- 29
Kremez, M. Sotsiaal- kauba ja imagoreklaam ehk kolm ühes. Ärielu, 2001 nr 7, september, lk 96
Paulus, K. Asjad, millest on lihtsam vaikida. Eesti Ekspress 24.04.2008
Rebane, M. Reklaamid juhivad tähelepanu tervisliku toitumise olulisusele. Eesti Päevaleht 09.01.2006
Rebane, M. Sotsiaalreklaam pääses väärteomenetlusest. Eesti Päevaleht 23.22.2005
Sarv, M. Lastefondi šokireklaam peab ehmatama koostööle. Eesti Päevaleht 17.11.2004
VÄITEKIRJAD
Jaska, J. Sotsiaalreklaami teoreetilised alused, võimalused ja probleemid: bakalaureusetöö; juhendaja: Jüri Uljas; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2003
Jaakson, A.; Lehtmets, M.; Saulus,S. Integratsiooniteemaline reklaamikampaania "Palju toredaid inimesi": bakalaureusetöö; juhendaja: Linnar Priimägi; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 1999
Põial,K. Hirmuapellatsioon teismelistele suunatud sotsiaalreklaamis: bakalaureusetöö; juhendaja: Jüri Uljas; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2003
Sokmann,K.;Sürje, H.; Väre, K.Reklaamikampaania "Pea alkoholiga piiri" case study: bakalaureusetöö. Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2005
Ülaltoodud kirjanduse laenutamiseks palume teha otsingu raamatukogude andmebaasis ESTER
MUUKEELNE KIRJANDUS
Belch, G. E; Belch, M. A. Advertising and Promotion. Irwin/McGraw- Hill, 1998
Berger, A. A. Ads, Fads, and Consumer Culture: Advertising's Impact on American Character and Society. Lanham (Md.): Rowman & Littlefield, 2000
Cook, G.W.D. The Discourse of Advertising. London: New York: Routledge, 2001
McGann, A. F. Advertising Media: a Managerial Approach. Homewood: Irwin, 1988
McFall, L. Advertising: a Cultural Economy. London: Sage, 2004
Rotzoll, K. B. Advertising in Contemporary Society: Perspectives Toward Understanding. Urbana: Chicago: University of Illinois Press, 1996
Seiden, H. Advertising Pure and Simple. New York: AMACOM, 1990
Spence, E.; Heekeren, B. van. Advertising Ethics. Prentice Hall, 2004
Toland Frith, K. (toim) Undressing the Ad: Reading Culture in Advertising. New York: Lang, 1998
Twitchell, J. B. Adcult USA: the Triumph of Advertising in American Culture. New York: Columbia University Press, 1996
Williamson, J. Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising. London; New York: Boyars, 2000
Zeff, R. Advertising on the Internet. New York: Wiley Computer Publishing, 1999