kirjandus
ARTIKLID
Alas, Askur. Reklaam peibutas Briti poissmehi alaealistega. Eesti Päevaleht 02.11.2006
Eelrand, Helen. Õpilased taunivad reklaami koolis. Eesti Päevaleht 16.04.2005
Kaalep, Tiina. Laste kaitseks. Eesti Ekspress 18.11.2004
Kangur, Maili. Reklaamid ohustavad teismelisi tarbijaid. Eesti Päevaleht 27.10.2006
Kokerov, Margo. Lapsed reklaamialtaril. Ärielu 1406-1252, (1999) nr 10, oktoober, lk 60-61
Laanemäe, Nele. PepsiCo kärbib lastele suunatud reklaame. Eesti Päevaleht 09.03.2005
Lastele müüakse koolides sotsiaalreklaami varjus kaupu ja teenuseid. Eesti Päevaleht Online 12.05.2006
Maatee, Aet. Kaelapael oli kõigile vaba valik. Eesti Päevaleht 03.07.2007
Naistenõuandla: tuld tissireklaamile. Vestlusring: Kadi Viik, Liina Järviste, Piret Räni, Raili
Põldsaar, Selve Ringmaa; üles kirjutas Lea Larin. Eesti Päevaleht 26.02.2005
Rebane, Mari (BBC-st tlk). Britid piiravad lastele toidu reklaamimist. Eesti Päevaleht 31.03.2006
Rannamäe, Kerttu. Uus reklaamiseadus karmistab alkoholireklaami tingimusi. Eesti Päevaleht, 12.03.2008
Sagris, S.-A. Lapsed ja reklaam. Lastekaitse Liidu konverents "Meie lapse mured". Tallinn, 1999, lk 56
Sepp, Veljo. Reklaamitööstus teeb naise kehast universaalse märgi. Eesti Päevaleht 20.06.2005.
Sikk, Rein. Kentsakas Leesi Lennarti reklaam tegi külarahvast filmistaarid. Eesti Päevaleht 19.02.2007
Sikk, Rein. Pank üritas kavala nipiga värvata tuhandeid laululapsi. Eesti Päevaleht 21.04.2007
Sikk, Rein. Sponsor orjastas tuhandeid laululapsi. Eesti Päevaleht 03.07.2007
Tikk, Eneken. Laste õiguste kaitsest infoühiskondlikus Eestis. Arvutimaalim 1021- 9366, (2005) nr 4, lk 4-5
VÄITEKIRJAD
Bulavinova, Olesja. Telereklaami psühholoogilised efektid lastele vanuses 8 kuni 12. Bakalaureusetöö; juhendaja Tiina Hiob; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2005
Raju, Kent. Turundamine varateismelistele. Bakalaureusetöö; juhendaja Tiina Hiob; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2004
Uibu, Marko. Lapsed ja tarbimisühiskond: Eesti lapsevanemate käsitlused. Bakalaureusetöö; juhendaja Margit Keller; Tartu Ülikool, sotsiaalteaduskond, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond; Tartu: Tartu Ülikool 2005.
Viiderfeld, Indrek. Noortele suunatud õllebrändide lansseerimiskampaaniate analüüs. (Frederiku ja Mägra näitel): Bakalaureusetöö; juhendaja: Ülo Tartu; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2005
Ülaltoodud kirjanduse laenutamiseks palume teha otsingu raamatukogude andmebaasis ESTER
MUUKEELNE KIRJANDUS
Cortese, A.J. Provocateur: Images of Women and Minorities in Advertising. Lanham: Rowman & Littlefield, 2004.
Belch, G. E; Belch, M. A. Advertising and Promotion. Irwin/McGraw- Hill, 1998
Berger, Arthur Asa. Ads, Fads, and Consumer Culture: Advertising's Impact on American Character and Society. Lanham (Md.): Rowman & Littlefield, 2000
Cook, Guy W.D. The Discourse of Advertising. London: New York: Routledge, 2001
McGann, Anthony F. Advertising Media: a Managerial Approach. Homewood: Irwin 1988
McFall, Liz. Advertising: a Cultural Economy. London: Sage, 2004
Rotzoll, Kim B. Advertising in Contemporary Society: Perspectives Toward Understanding. Urbana: Chicago: University of Illinois Press, 1996
Seiden, Hank. Advertising Pure and Simple. New York: AMACOM, 1990
Spence, Edward; Heekeren, Brent Van. Advertising Ethics. Prentice Hall, 2004
Toland Frith, Katherine (toim). Undressing the Ad: Reading Culture in Advertising. New York: Lang, 1998
Twitchell, James B. Adcult USA: the Triumph of Advertising in American Culture New York: Columbia University Press, 1996
Williamson, Judith. Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising. London; New York: Boyars, 2000
Zeff, Robbin. Advertising on the Internet. New York: Wiley Computer Publishing, 1999