kirjandus
RAAMATUD
Ravimite reklaami kord. Tartu, 1996
ARTIKLID
Aug, T. WHO nõuab ebatervislike toitude reklaami keelamist. -Eesti Päevaleht 03.11.2006
Kangur, M. Ravimikapslite reklaam solvab riigikogu liikmeid. -Eesti Päevaleht 13.10.2006
Selder, S. Euroopa ähvaradab rämpstoidu reklaamid prügikasti heita. - Eesti Päevaleht 08.02.2005.
Szirko, F. Õlu, südamenädal, rasedus ja reklaam. - Eesti Päevaleht 18.04.2005.
Uusküla, M. Ravimite reklaam apteegis. - Eesti Rohuteadlane, 2001 nr 3, lk 9-10
Volke, V. Arst, ravimid, reklaam. - Lege Artis, 2006 nr 2, lk 32-33
Ülaltoodud kirjanduse laenutamiseks palume teha otsingu raamatukogude andmebaasis ESTER
MUUKEELNE KIRJANDUS
Belch, G. E; Belch, M. A. Advertising and Promotion. Irwin/McGraw- Hill, 1998
Berger, A.A. Ads, Fads, and Consumer Culture: Advertising's Impact on American Character and Society. Lanham (Md.): Rowman & Littlefield, 2000
Cook, G.W.D. The Discourse of Advertising. London: New York: Routledge, 2001
McGann, A.F. Advertising Media: a Managerial Approach. Homewood: Irwin 1988
McFall, L. Advertising: a Cultural Economy. London: Sage, 2004
Rotzoll, K.B. Advertising in Contemporary Society: Perspectives Toward Understanding. Urbana: Chicago: University of Illinois Press, 1996
Seiden, H. Advertising Pure and Simple. New York: AMACOM, 1990
Spence, E; Heekeren, B. van. Advertising Ethics. Prentice Hall 2004
Toland Frith, K. (toim) Undressing the Ad: Reading Culture in Advertising. New York: Lang, 1998
Twitchell, J.B. Adcult USA: the Triumph of Advertising in American Culture. New York: Columbia University Press, 1996
Williamson, J. Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising. London; New York: Boyars, 2000
Zeff, R. Advertising on the Internet. New York: Wiley Computer Publishing, 1999