kirjandus
RAAMATUD
Bachmann, T. Reklaamipsühholoogia. Tallinn: Kontuur Disain, 1994
Priimägi L. Reklaamikunst. BNS Kirjastus OÜ, 1998
Roose, Neeme Reklaam turunduses. Tartu Ülikooli majandusteaduskond, 1996
ARTIKLID
Eomois, E. Reklaami eetikast. - Ärieetika olemusest ja arengust Eestis. Tallinn, 1999, lk 77-79
Hakman, T. Milline peaks olema üks hea reklaam. - Ärielu, 1406- 1252 (1999) nr 2, lk 68-69
Hiiob, T. Minge sisse, sees saab peksa! - Ärielu (2001), nr. 5, juuni, lk 78-79
Ibrus,I. Reklaam ja vabadus. - Eesti Päevaleht, 31.01.2005
Juhtkiri: Reklaam ja skisofreenia. - Eesti Päevaleht, 02.05.2006
Kaareste, N. Riigikantselei uurib lipuvärvide lörtsimist. - Eesti Päevaleht, 31.08.2007
Kalamees,K. Alkoholireklaami täielik keeld rikub ärivabadust. - Eesti Päevaleht, 14.06. 2005
Kalamees,K. Erootilised reklaamid lähevad ilmselt keelu alla. - Eesti Päevaleht, 10.11.2005
Karnau, A. Justiitsministeerium tegi riikliku õllemargi. - Postimees, 10.08.2007
Katõko, I. Võidab tähelepanu kuid ei suuda seda hoida: (pool)paljas keha reklaamis. - Ärielu (2000), nr 12, detsember, lk 73
Kiisel, M. Reklaam kasutab loodust, unustades looduse enda. - Roheline Värav. Rohelise kultuuri ajaleht, nr 4 2007
Kremez, M. Kõlblusnormide rakendamine reklaamimaailmas. - Ärielu 1406- 1252, (2001) nr 5, juuni, lk 80
Kremez, M. Paar sõna reklaami kaitseks: miks reklaam on "halb"? - Ärielu (2001), nr 4, mai, lk 112-113
Laev, S; Ibrus, K. Näitleja võib alkoholireklaamis esineda vaid kellegi teisena. - Eesti Päevaleht, 08.11.2006
Ojasalu, T. Mis on kõlvatu konkurents? - Hulgiuudised (2000) nr 9, lk 10-11
Paris, K. Varjatud reklaam hiilib Euroopasse. - Eesti Päevaleht, 23.12.2005
Peensoo, P. Vanalinnas riivab silma turistidele suunatud võõrkeelne reklaam. - Eesti Päevaleht, 17.10.2005
Pruul, P. Allakukkunud kopter kutsub reklaami ostma? - Eesti Päevaleht, 02.08.2006
Põhjala, P. Meie igapävane reklaam. - Eesti Päevaleht, 10.05.2006
Rebane, M. Tarbijad kaeblevad varajaste jõulureklaamide üle. - Eesti Päevaleht, 10.11.2006
Roonemaa, H. Kes julgeb oma reklaami SMS-ida? - Ärielu 1406- 1252, (2002) nr1, veebruar, lk 61
Sarv, M. Miks reklaam ei ole reklaam? - Eesti Päevaleht, 27.05.2005.
Selder, S. Ema tahab oma veel sündimata lapsest teha reklaamtahvli. - Eesti Päevaleht, 01.06.2005.
Šein, L. Rõvereklaami tegijad tahtsid šokeerimisega tähelepanu. - Eesti Päevaleht, 28.07.2006
Rannamäe, K. Uus reklaamiseadus karmistab alkoholireklaami tingimusi. - Eesti Päevaleht, 12.03.2008
Tankler, A. Reklaami digitaalne päästerõngas. - Director (2001) nr 1
Tankler, A. Räägime aiast, mitte reklaamipausist. - Eesti Päevaleht, 01.11.2005
Teemant, J. Mina pole lipsuga rahakott: (ettevõtted ja reklaam). - Turunduskonverents "Loeb inimene". Pärnu, 2000, lk 58-68
Tänavsuu, T. Lennufirma easyJet narris kliente. - Eesti Päevaleht, 11.11.2006
Vadi, E. Naise ja mehe rollid reklaamidiskursuses. - Tekstid ja taustad II: tekstianalüüsi vaatepunkte. Tartu Ülikooli eesti keele õppetooli toimetised. Tartu, 2003, 26, lk 150-169.
Vadi, E. Reklaamide väärtusdiskursused. - Tekstid ja taustad: artikleid tekstianalüüsist. Tartu Ülikooli eesti keele õppetooli toimetised. Tartu, 2002, 23, lk 157-172
Vetik, A. Õllereklaam on end pressinud autoportaali. - Eesti Päevaleht, 17.07.2006
VÄITEKIRJAD
Einlo, K. Eetiline apellatsioon religioosses paradigmas: bakalaureusetöö; juhendaja Meego Remmel; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2004
Hagal, T. Bränding kui emotsioonide juhtimine: bakalaureusetöö; juhendaja Linnar Priimägi; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2002
Hunt, E; Kosemaa, J. Imidži teooriast ja praktikast: bakalaureusetöö; juhendaja Linnar Priimägi; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2000
Jaakson, A; Lehtmets, M; Saulus, S. Integratsiooniteemaline reklaamikampaania "Palju toredaid inimesi": bakalaureusetöö; juhendaja Linnar Priimägi; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 1999
Karise, M. Reklaam kui sotsiokultuuriline kommunikatsioon: magistritöö; juhendaja Maarja Pärl Lõhmus; Tartu Ülikool, sotsiaalteaduskond, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond. Tartu Ülikool, 2002
Kauffeldt, K. Skandaal maine kujundamise vahendina: bakalaureusetöö; juhendaja Linnar Priimägi; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2005
Kurss, K. Reklaam Eesti elustiiliväljaannetes kui lääneliku tarbijakultuuri peegeldus: bakalaureusetöö; juhendaja Annely Luikmel; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2003
Lainas, K. Propaganda kui süsteem ja ideoloogia autoritaarses ühiskonnas: bakalaureusetöö; juhendaja Linnar Priimägi; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2002
Pajust, B. Reklaamieetika ja kõlvatu konkurents: bakalaureusetöö; Tallinn: Tallinna Tehnikaülikool, 2008
Schmalz, L. Kliendi poolt tajutava väärtuse juhtimine: bakalaureusetöö; juhendaja Ülo Tartu; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2003
Selge, R. EV reklaamiseaduse kujunemise lugu: bakalaureusetöö; juhendaja Linnar Priimägi. Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2004
Sokmann, K. Reklaamikampaania "Pea alkoholiga piiri": bakalaureusetöö; juhendaja Alvar Jaakson; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2005
Suurhans, P. Võrdlusreklaam: mõjud, eelised, võimalused: bakalaureusetöö; juhendaja Anu Brümmel; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2002
Tarve, S. Apellatsioonid Eesti reklaamides: bakalaureusetöö; juhendaja: Peeter Vihalemm; Tartu Ülikool, žurnalistikaosakond, 1995
Voksepp, M. Seksuaalapellatsioonid reklaamis: bakalaureusetöö; juhendaja Linnar Priimägi; Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2003
Ülaltoodud kirjanduse laenutamiseks palun teha otsing raamatukogude andmebaasis ESTER
MUUKEELNE KIRJANDUS
Belch, G. E; Belch, M. A. Advertising and Promotion. Irwin/McGraw- Hill, 1998
Berger, A. A. Ads, Fads, and Consumer Culture: Advertising's Impact on American Character and Society. Lanham (Md.): Rowman & Littlefield, 2000
Cook, G. W. D. The Discourse of Advertising. London: New York: Routledge, 2001
Hovland, R; Wolburg, J, Haley, E. (eds). Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture. Armonk: M.E. Sharpe, 2007
McGann, A. F. Advertising Media: a Managerial Approach. Homewood: Irwin, 1988
McFall, L. Advertising: a Cultural Economy. London: Sage, 2004
Rotzoll, K. B. Advertising in Contemporary Society: Perspectives Toward Understanding. Urbana: Chicago: University of Illinois Press, 1996
Seiden, H. Advertising Pure and Simple. New York: AMACOM, 1990
Spence, E; Van Heekeren, B. Advertising Ethics. Prentice Hall, 2004
Toland, F. (ed.). Undressing the Ad: Reading Culture in Advertising. New York: Lang, 1998
Twitchell, J. B. Adcult USA: the Triumph of Advertising in American Culture. New York: Columbia University Press, 1996
Williamson, J. Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising. London; New York: Boyars, 2000
Zeff, R. Advertising on the Internet. New York: Wiley Computer Publishing, 1999