kirjandus
ARTIKLID
Reklaam peab ajakirjandusest eristuma. EPL Online 20.06.2007
Selder, S. Ajalehtede reklaamid uputavad tulevikus sisu. Eesti Päevaleht09.03.2005
UURIMUSED JA VÄITEKIRJAD
Parm, S.; Kotkas, V. Eesti seltskonnaajakirjandus — ajakirjandus ja/võireklaam? Toimemehhanismide võrdlus. Bakalaureusetöö. Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia õppetool, 1999.
Kalmus, T. Reklaam Eesti päevalehtedes 1992. aastal. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, sotsiaalteaduskond, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni õppetool, 1993
Lillemäe, A. Väärtused Eesti Ekspressi reklaamides. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, sotsiaalteaduskond, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni õppetool, 2006
Aunaste, M. Saadete Reklaamielemendid ajalehes "Televisioon". Tartu Riiklik Ülikool, žurnalistika kateeder, 1983
Ülaltoodud kirjanduse laenutamiseks palume teha otsingu raamatukogude andmebaasis ESTER
MUUKEELNE KIRJANDUS
Belch, G. E; Belch, M. A.. Advertising and Promotion. Irwin/McGraw- Hill, 1998
Berger, Arthur Asa. Ads, Fads, and Consumer Culture: Advertising's Impact on American Character and Society. Lanham (Md.): Rowman & Littlefield, 2000
Cook, Guy W.D. The Discourse of Advertising. London: New York: Routledge, 2001
McGann, Anthony F. Advertising Media: a Managerial Approach. Homewood: Irwin 1988
McFall, Liz. Advertising: a Cultural Economy. London: Sage, 2004
Rotzoll, Kim B. Advertising in Contemporary Society: Perspectives Toward Understanding. Urbana: Chicago: University of Illinois Press, 1996
Seiden, Hank. Advertising Pure and Simple. New York: AMACOM, 1990
Spence, Edward; Van Heekeren, Brent. Advertising Ethics. Prentice Hall, 2004
Toland Frith, Katherine (toim). Undressing the Ad: Reading Culture in Advertising. New York: Lang, 1998
Twitchell, James B. Adcult USA: the Triumph of Advertising in American Culture. New York: Columbia University Press, 1996
Williamson, Judith. Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising. London; New York: Boyars, 2000
Zeff, Robbin. Advertising on the Internet. New York: Wiley Computer Publishing, 1999