näitejuhtum
2006. a kevadel otsustas Eesti eratelekanal TV3 keset populaarset uudistesaadet "Seitsmesed uudised" hakata näitama reklaami. Seda põhjendati vajadusega tunni aja jooksul näidatav reklaam ühtlasemalt ära jaotada, et kogu reklaam ei koguneks uudistesaatele järgneva argipäevaseriaali "Kodu keset linna" keskele. Telekanalit ei peatanud ka tõsiasi, et ringhäälinguseadus ei luba reklaamipausi kuni 30-minutilistesse uudistesaadetesse; "Seitsmeste uudiste" pikkus oli 31-32 minutit, seega probleemi ei nähtud.
Siinkohal ei ole küll tegemist otsese uudiste ekspluateerimisega reklaami huvides, uudistesaate ja reklaamipausi vahe oli selgelt piiritletud. Sellegipoolest võib küsida, kas telekanal tegutses korrektselt. Mitmed televaatajad olid häiritud ning süüdistasid telekanalit liigses reklaami näitamises. Mõne aja pärast loobus TV3 uudiste vahel reklaami näitamisest.
Vaata veel näitejuhtumeid: