kirjandus
ARTIKLID
Kalamees, K. Õiguslikult nõrk välireklaami keeld jääb märtsivalimisteks püsima. - Eesti Päevaleht, 07.11.2006
Keskerakond reklaamib pensionitõusuga iseennast. - Eesti Päevaleht Online, 04.04.2006
Masing, K. Sotsid kasutasid Ilvest värbamiskampaanias. -Eesti Päevaleht, 26.09.2006
Neivelt, I. Ükski Eesti firma pole nii massiivselt reklaami teinud kui parteid. - Postimees, 03.03.2007
Poliitiline välireklaam võib tänavatele tagasi tulla. - Eesti Päevaleht Online, 10.06.2008
Raun, A. Mitmed seigad seavad eurokampaaniate eetilisuse kahtluse alla. - Postimees, 06.06.2009
Sikk, R. Narvas kahtlane valimisreklaam. - Eesti Päevaleht, 08.10.2005
Vaivara vallas tehakse keelatud valimisreklaami. - Eesti Päevaleht Online, 10.10.2005
Vee, E. Valimisreklaam on tunnetuslik. - Strateegia, 1999, nr 1. lk 17-19.
VÄITEKIRJAD JA UURIMUSED
Kalmus, T. Valimisreklaam Eesti päevalehtedes 1992. ja 1995 aastal. Magistritöö. Tartu Ülikool, sotsiaalteaduskond, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond, 1999
Ong, M. Poliitilise reklaami mõju Riigikogu valimistele 1999. a IX Riigikogu valimiste näitel. Bakalaureusetöö. Tallinna Ülikool, sotsiaalteaduskond, reklaami ja imagoloogia osakond, 2002
Sepp, A. Eetiline mõõde poliitilises kommunikatsioonis Eesti 2005. aasta kohalike omavalitsuste valimiste poliitiliste telereklaamide näitel. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, sotsiaalteaduskond, 2006
Tigasson, K.-R. Valimisreklaami muutumine televisioonis 1992-2002. Magistritöö. Tartu Ülikool, sotsiaalteaduskond, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond, 2003
Õigus, J. Eetilised ja õiguslikud konfliktid Eesti 2009. aasta poliitilistes telereklaamides. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, majandusteaduskond, 2010.
Ülaltoodud kirjanduse laenutamiseks palume teha otsingu raamatukogude andmebaasis ESTER
MUUKEELNE KIRJANDUS
Belch, G. E; Belch, M. A.. Advertising and Promotion. Irwin/McGraw- Hill, 1998
Berger, Arthur Asa. Ads, Fads, and Consumer Culture: Advertising's Impact on American Character and Society Lanham (Md.): Rowman & Littlefield, 2000
Cook, Guy W.D. The Discourse of Advertising London: New York: Routledge, 2001
McGann, Anthony F. Advertising Media: a Managerial Approach. Homewood: Irwin 1988
McFall, Liz. Advertising: a Cultural Economy. London: Sage, 2004
Rotzoll, Kim B. Advertising in Contemporary Society: Perspectives Toward Understanding. Urbana: Chicago: University of Illinois Press, 1996
Seiden, Hank. Advertising Pure and Simple. New York: AMACOM, 1990
Spence, Edward; Heekeren, Brent Van. Advertising Ethics. Prentice Hall, 2004
Toland Frith, Katherine. (toim) Undressing the Ad: Reading Culture in Advertising. New York: Lang, 1998
Twitchell, James B. Adcult USA: the Triumph of Advertising in American Culture. New York: Columbia University Press, 1996
Williamson, Judith. Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising. London; New York: Boyars, 2000
Zeff, Robbin. Advertising on the Internet. New York: Wiley Computer Publishing, 1999