Õpetaja mõjutab õpilasi, oma soovide järgi, õpilase praktikakoha valikul.
Õpetaja suunab õpilased praktikale asutusse, kes ei ole kooli haridusse heatahtlikult meelestatud. Õpilased on lahkunud asutusest ebameeldiva juhi pärast. Kuid õpetaja head suhted asutuse juhatajaga ja oma kasu teenimine. Õpilaste manipuleerimine, kes teiste asutuste maha tegemine.
Praktikakohtade puudus võib olla ka tingitud õpetajast kes asutuste mainet õpilaste sees maha teeb, kuna negatiivne tagarääkimine on jõudnud läbi praktikandide, kes on valinud teise koha, asutuste juhtidele.
Kuidas teha selgeks õpetajale, et tema heatahtlikus võib mõjutada praktikakohtade vähesust. Tema teiste asutuste halvustamine ilma teadmata, mis asutuse toimub on vale ja see võib jätta õpilased raskesse olukorda praktikakoha valikul.
Väga segane lugu. Saan aru,
Väga segane lugu. Saan aru, et õpetajal on mingi ettevõtte juhiga head suhted ja ta sunnib õpilasi sinna praktikale minema (aga see organisatsioon on ise halb ja juht on halb?). Ja siis ülejäänud organisatsioonide kohta räägib halba ja õpilased ei lähegi mujale praktikale / ei saa minna.
Jah? Ei?
Viimases lõigus kasutad veel sõna heatahtlikkus. Aga niisugune käitumine pole ju heatahtlikkus? Ülijobu käitumine hoopis.
Ja mis õpilastega on tegu? Tudengid või nagu mingi gümnaasium vms?
Selle õpetaja käitumisele tuleks osutada, rääkida tema juhiga.
Lisa kommentaar