Foorumid:
Ühes väikses piirkonnakoolis kus eesti keelt kõneleva õpetaja leidmine on suur probleem ja on esinenud olukordi kus tunnid jäävad ära, sest ametikoht on vakantne. Seega õpetaja on oma teadmistega tasemel aga haiseb, jääb tunnis tukkuma ja võib käituda ootamatult halvasti kui ei suuda halvas enesetundes emotsioone kontrollida. Iseenesest on võimalike elukogemuste hankimine õpilasese väga hea kuid üldist õpetaja mainet on selline käitumine koolis ja kogukonnas mõnevõrra kahjustanud. Seega kumb lahendus on parem kas saata klassi ette selline õpetaja või ajutiselt (määramata ajaks) jätta üldse tunnid ära.
meesõpetaja alkoholi tarbimise jääknähud ja kasimatus
Kumb lahendus on parem?
probleemid ebastabiilse õpetajaga
Siin on küsimus selles, kumb valik kahjustab õpilasi rohkem, kas sobimatu õpetajaga aineõppimine või ajutiselt aineõppeta jäämine. Minu arvates teeb koostöö ebasobiva õpetajaga õpilastele ja koolile rohkem kurja. Ka vajab selline õpetaja abi, sest kirjeldusest on aru saada, kui ebastabiilne on tema olukord. Kooli juhtkond peaks otsima võimalusi aineõpetaja asendamiseks ja vestlema temaga tuleviku suhtes. Heal juhul on võimalik kokkuleppeid sõlmides olukorda muuta. Halvemal juhul, kui muudatusi pole võimalik ellu viia, tuleb õpetajal lahkuda.
Lisa kommentaar