ON kaht sorti viisakust: 1) pähemääritud, - näiteks ütlus anna nüüd musi vanatädile, ütle talle ilusasti head aega (see vanatädi võib olla näiteks nii vastumeelt lapsele, et ta ei taha teda musitada üldse); 2) kui laps tunneb oma vanemates, või ka võõrastes inimeste poolt tõsiselt end rikastatud olevat, ta on saanud targemaks - muideks koolis ainus õpimotivatsioon on kasvamine tarkuses ja uskuge, see laps tänab ja kidab täiskasvanut rohkem kui vajagi on ... Laps ei jää n.ö. võlgu ...
Viisakuse pähemäärimine on kurjusele hea kasvupinnase loomine, lapse omasugusena võtmine (ei halvemana ega paremana) on laps tänutunnet täis ja see ei jää ka sõnades olemata ...
Kool on niigi sundõppeasutus, kuigi võiks hea korralduse poolest olla n.ö. õpiasutus ...
Niisiis - mitte hakkame viisakaks, vaid alates tänasest olen ma laste man nende parim partner (heas tähenduses) ja viisakus on sel juhul kingitus mõlemalt poolt.
ON kaht sorti viisakust: 1) pähemääritud, - näiteks ütlus anna nüüd musi vanatädile, ütle talle ilusasti head aega (see vanatädi võib olla näiteks nii vastumeelt lapsele, et ta ei taha teda musitada üldse); 2) kui laps tunneb oma vanemates, või ka võõrastes inimeste poolt tõsiselt end rikastatud olevat, ta on saanud targemaks - muideks koolis ainus õpimotivatsioon on kasvamine tarkuses ja uskuge, see laps tänab ja kidab täiskasvanut rohkem kui vajagi on ... Laps ei jää n.ö. võlgu ...
Viisakuse pähemäärimine on kurjusele hea kasvupinnase loomine, lapse omasugusena võtmine (ei halvemana ega paremana) on laps tänutunnet täis ja see ei jää ka sõnades olemata ...
Kool on niigi sundõppeasutus, kuigi võiks hea korralduse poolest olla n.ö. õpiasutus ...
Niisiis - mitte hakkame viisakaks, vaid alates tänasest olen ma laste man nende parim partner (heas tähenduses) ja viisakus on sel juhul kingitus mõlemalt poolt.