Soovin jagada oma mõtteid. Olen ise ka märganud, kuidas õpetajad muutuvad õpilasteks. Hilinemine tundidesse, tundides jutustamine, kodused tööd on tegemata ja oi, oi kui palju vabandusi, küll töö, pere jne. Ometi alguses õppima minnes on kõigil selge, mis tegelikult ees ootab. Minuarust teeb huvitavaks asjaolu, et kas on õpetaja õpilase rollis või õpilane õpilase rollis mõlemal puhul on käitumine sarnane ainult tegemata tööde põhjendused, mis välja tuuakse on erinevad? Seega soovitus: "Hea õpetaja/õppejõud jää endale kindlaks, kuula oma sisehäält. Kõik mis aitab Sind oma ainet hästi õpetada, aitab õpilasel õppida. Tea, et õpilased vajavad häid piire, kindlaid eesmärke? Tähtajad on üks moodus, mida võib reaalseks hindamissüsteemiks pidada." Täiskasvanud inimene, kes on teadlikult õpingud valinud on motiveeritud õppima. Head motiveeritust saab motiveerida positiivsusega. Minul tekkis hoopis uus mõte: "Kuidas õpilane muutub õpetaja rollis?"
Tere.
Soovin jagada oma mõtteid. Olen ise ka märganud, kuidas õpetajad muutuvad õpilasteks. Hilinemine tundidesse, tundides jutustamine, kodused tööd on tegemata ja oi, oi kui palju vabandusi, küll töö, pere jne. Ometi alguses õppima minnes on kõigil selge, mis tegelikult ees ootab. Minuarust teeb huvitavaks asjaolu, et kas on õpetaja õpilase rollis või õpilane õpilase rollis mõlemal puhul on käitumine sarnane ainult tegemata tööde põhjendused, mis välja tuuakse on erinevad? Seega soovitus: "Hea õpetaja/õppejõud jää endale kindlaks, kuula oma sisehäält. Kõik mis aitab Sind oma ainet hästi õpetada, aitab õpilasel õppida. Tea, et õpilased vajavad häid piire, kindlaid eesmärke? Tähtajad on üks moodus, mida võib reaalseks hindamissüsteemiks pidada." Täiskasvanud inimene, kes on teadlikult õpingud valinud on motiveeritud õppima. Head motiveeritust saab motiveerida positiivsusega. Minul tekkis hoopis uus mõte: "Kuidas õpilane muutub õpetaja rollis?"
Heade soovidega
Monika P.