Motivatsioon õppida on väga oluline selles, kuidas inimene leiab endas tahet, aega, energiat õppimisega tegeleda. Õppija peaks endale ise selgeks tegema, miks tal on vajadus ja huvi õppida. Kui see on selge, pole ilmselt ka eelmainitud probleeme. Loomulikult on vahva ja tore olla jälle õpilane. Enamasti ei ole õppimine põhitegevus, õpitakse sageli muude kohustuste kõrvalt. Täiskasvanud õppija õpib veidi teisiti. Kui inimene on kohusetundlik, suhtub ta uuesti õppija rollis olles samamoodi kohusetundlikult.
Motivatsioon õppida on väga oluline selles, kuidas inimene leiab endas tahet, aega, energiat õppimisega tegeleda. Õppija peaks endale ise selgeks tegema, miks tal on vajadus ja huvi õppida. Kui see on selge, pole ilmselt ka eelmainitud probleeme. Loomulikult on vahva ja tore olla jälle õpilane. Enamasti ei ole õppimine põhitegevus, õpitakse sageli muude kohustuste kõrvalt. Täiskasvanud õppija õpib veidi teisiti. Kui inimene on kohusetundlik, suhtub ta uuesti õppija rollis olles samamoodi kohusetundlikult.