Mina väärtustan samuti ajast kinni pidamist ja ootan seda ka oma õpilastelt. Mõeldes aga laiemalt- miks nõuavad õpetajad õpilastelt ühte, aga ise õpilasena ei vasta samuti ju enda ootustele (kui nii võib öelda). Ma arvan, et siin võib põhjust otsida ka sellest, et paljud õpetajad õpivad nii töö kui pere kõrvalt, mistõttu alati ei jõuagi loengusse õigeks ajaks, sest laps tuleb lasteaeda viia või koolitööd ei jõua õigeks ajaks valmis, sest tööl on pikad päevad olnud. See ei tähenda, et õpetaja väärtused ei oleks siirad. Me ei saa ju öelda, et mitte hilinemine oleks kõigist väärtustest kõige tähtsam ja mitte mingil juhul ei tohiks selle väärtuse vastu astuda.
Mina väärtustan samuti ajast kinni pidamist ja ootan seda ka oma õpilastelt. Mõeldes aga laiemalt- miks nõuavad õpetajad õpilastelt ühte, aga ise õpilasena ei vasta samuti ju enda ootustele (kui nii võib öelda). Ma arvan, et siin võib põhjust otsida ka sellest, et paljud õpetajad õpivad nii töö kui pere kõrvalt, mistõttu alati ei jõuagi loengusse õigeks ajaks, sest laps tuleb lasteaeda viia või koolitööd ei jõua õigeks ajaks valmis, sest tööl on pikad päevad olnud. See ei tähenda, et õpetaja väärtused ei oleks siirad. Me ei saa ju öelda, et mitte hilinemine oleks kõigist väärtustest kõige tähtsam ja mitte mingil juhul ei tohiks selle väärtuse vastu astuda.