Tekivad huvitavad paralleelid õpetajatööga seoses - ka selles ametis on võimalik koostada analoogne nimekiri pedagoogi kõikvõimalikest vajalikest pädevustest, mis reaalsusega võrreldes masenduse võivad tekitada.
Küsiksin kahte asja: 1)kas esitatud nimekiri on tegelikult ka mõeldud absoluutseks täitmiseks või pigem piisab ka püüdlusest selle poole, et kasvaksid õnnelikud lapsed(tegelikult arvan, et kui vanemal õnnestuks olla ideaalne, teeks see lapsele hoopis karuteene, kuna võtaks lapselt julguse eksida)?
2) Kas reaalsus on siis tõesti nii hull kui paistab? On selge, et kunagi ei saa saavutada olukorda, kus absoluutselt kõik lapsed on õnnelikud. Võiks siiski öelda, et hoolimata eelpoolsõnastatud kvaliteetide puudusest on veel täiesti olemas õnnelikke lapsi...ka peredes, kus pole isa ja aeg- ajalt riieldakse.
Tekivad huvitavad paralleelid õpetajatööga seoses - ka selles ametis on võimalik koostada analoogne nimekiri pedagoogi kõikvõimalikest vajalikest pädevustest, mis reaalsusega võrreldes masenduse võivad tekitada.
Küsiksin kahte asja: 1)kas esitatud nimekiri on tegelikult ka mõeldud absoluutseks täitmiseks või pigem piisab ka püüdlusest selle poole, et kasvaksid õnnelikud lapsed(tegelikult arvan, et kui vanemal õnnestuks olla ideaalne, teeks see lapsele hoopis karuteene, kuna võtaks lapselt julguse eksida)?
2) Kas reaalsus on siis tõesti nii hull kui paistab? On selge, et kunagi ei saa saavutada olukorda, kus absoluutselt kõik lapsed on õnnelikud. Võiks siiski öelda, et hoolimata eelpoolsõnastatud kvaliteetide puudusest on veel täiesti olemas õnnelikke lapsi...ka peredes, kus pole isa ja aeg- ajalt riieldakse.