Ma arvan, et koolis on oluline tunnustada nii õppeedukust kui ka koolivälist tegevust. Eriti mõtlen ma just aineolümpiaade, sest kui mõelda, siis olümpiaadil edu saavutamine on tegelikult ju väga suur asi. Õpilane ei õpi siis lihtsalt küsimused ja vastused pähe, vaid ta peab oskama laiemalt mõelda, mäletama ka varem õpitut. See väärib kindlasti suurt tunnustust. Ma nõustun eelpool kõnelejatega, et tunnustamine on üldse väga oluline, et õpilane tunneks, et tema tegemisi märgatakse ja väärtustatakse. See näitab, kuidas kool oma õpilastest hoolib. Kõige parem olekski tunnustussüsteemi koordineerida nii, et iga klassijuhataja märgib üles enda klassi õpilased, kes, kus tubli on olnud või kes, millega tegeleb ja siis edastab teabe huvijuhile või direktorile või õppealajuhatajale. Vaadates gümnaasiumi riiklikku õppekava on ju seal õppe- ja kasvatuseesmärkides toodud, et tahame noori ettevalmistada erinevateks eluvaldkondadeks ja selleks tuleb ühe aspektina keskenduda ka kodanikuaktiivsusele. Lisaks aitab see õpilastel arendada oma enesemääratluspädevust. Ta saab teadlikumaks oma tugevatest külgedest ja saab tunnustamise läbi eneseusku juurde.
Ma arvan, et koolis on oluline tunnustada nii õppeedukust kui ka koolivälist tegevust. Eriti mõtlen ma just aineolümpiaade, sest kui mõelda, siis olümpiaadil edu saavutamine on tegelikult ju väga suur asi. Õpilane ei õpi siis lihtsalt küsimused ja vastused pähe, vaid ta peab oskama laiemalt mõelda, mäletama ka varem õpitut. See väärib kindlasti suurt tunnustust. Ma nõustun eelpool kõnelejatega, et tunnustamine on üldse väga oluline, et õpilane tunneks, et tema tegemisi märgatakse ja väärtustatakse. See näitab, kuidas kool oma õpilastest hoolib. Kõige parem olekski tunnustussüsteemi koordineerida nii, et iga klassijuhataja märgib üles enda klassi õpilased, kes, kus tubli on olnud või kes, millega tegeleb ja siis edastab teabe huvijuhile või direktorile või õppealajuhatajale. Vaadates gümnaasiumi riiklikku õppekava on ju seal õppe- ja kasvatuseesmärkides toodud, et tahame noori ettevalmistada erinevateks eluvaldkondadeks ja selleks tuleb ühe aspektina keskenduda ka kodanikuaktiivsusele. Lisaks aitab see õpilastel arendada oma enesemääratluspädevust. Ta saab teadlikumaks oma tugevatest külgedest ja saab tunnustamise läbi eneseusku juurde.