Mina leian, et ülikool on koht, kus õpitakse vastutus- ja kohusetunne, kus saadakse iseseisvaks. Kindlasti on alguses keeruline – lisaks õppetööle peab üliõpilane kohenema uue elukohaga ja eluviisiga, hakkama saama erinevate probleemidaga jne. Kõik see tekitab pingeid ka õppetöös, kuid sellegipoolest peab üliõpilane vastutama enda eest, mitte õppejõud. See ei tähenda, et õppejõud peakski hoolimatu olema, kindlasti peaks, kuid üliõpilane võiks rohkem pühendunud olla. Õppejõud võiks hoolimist välja näidata sellega, et ta tekitab tudengitega usaldava suhte, nii et tema poole julgetakse erinevate probleemide puhul pöörduda. Võib-olla siis saavad üliõpilased murele varem lahenduse ning tekib ka vähem puudujääke. Samuti ei pea õppejõud ise tudengitega ühendust võtma ja teda taga otsima, et aine tehtud saaks. Kokkuvõttes leian, et mõlemad osapooled peaksid hoolivad olema, kuid eriti tähtis on, et ka tudeng näitaks omapoolset huvi aine ja selle läbimise vastu üles.
Mina leian, et ülikool on koht, kus õpitakse vastutus- ja kohusetunne, kus saadakse iseseisvaks. Kindlasti on alguses keeruline – lisaks õppetööle peab üliõpilane kohenema uue elukohaga ja eluviisiga, hakkama saama erinevate probleemidaga jne. Kõik see tekitab pingeid ka õppetöös, kuid sellegipoolest peab üliõpilane vastutama enda eest, mitte õppejõud. See ei tähenda, et õppejõud peakski hoolimatu olema, kindlasti peaks, kuid üliõpilane võiks rohkem pühendunud olla. Õppejõud võiks hoolimist välja näidata sellega, et ta tekitab tudengitega usaldava suhte, nii et tema poole julgetakse erinevate probleemide puhul pöörduda. Võib-olla siis saavad üliõpilased murele varem lahenduse ning tekib ka vähem puudujääke. Samuti ei pea õppejõud ise tudengitega ühendust võtma ja teda taga otsima, et aine tehtud saaks. Kokkuvõttes leian, et mõlemad osapooled peaksid hoolivad olema, kuid eriti tähtis on, et ka tudeng näitaks omapoolset huvi aine ja selle läbimise vastu üles.