Olen täiesti seda meelt, et need neli õpilast, kes teistest maha jäid, on kõik väga tänulikud aitamise eest. Ka see õpilane, kes asja ikkagi pooleli jättis. Ega me õppijatena just väga sageli ei tunne õppujõu poolt ülesnäidatud hoolivust ja tähelepanu meie suhtes. Seda enam tunnus_tavad üliõpilased selliseid õppejõude, kes siiski seda jõuavad ja tahavad teha. Muidugi ei tohi kogu õppeprotsess kujunedagi taganttorkimiseks. Kuid väga erinevail põhjustel võib igal õppijal tekkida mingi viivitus või takistus aines vajalike tööde esitamisega ja väiksemgi abi või huvi õppejõu poolt annab õppijale uut indu ja hoogu.
See, et üks neljast õpilasest siiski loobus, ei ole küll õppejõule põhjuseks, et nüüd veel tagantjärele mõtetega, et äkki oleks... ,piinata. See oli siiski selle inimese otsus ja enese vastu aus olemine on parem variant kui vägisi hakata mingeid vastumeelseid asju tegema. Minu arust õppejõu poolt osutatud abi oli täiesti piisav. Arvatavasti sai seegi üliõpilane kaasa hea emotsiooni, et õppujõu poole saab ka mure korral pöörduda ja leitakse koos lahendus probleemidele.
Olen täiesti seda meelt, et need neli õpilast, kes teistest maha jäid, on kõik väga tänulikud aitamise eest. Ka see õpilane, kes asja ikkagi pooleli jättis. Ega me õppijatena just väga sageli ei tunne õppujõu poolt ülesnäidatud hoolivust ja tähelepanu meie suhtes. Seda enam tunnus_tavad üliõpilased selliseid õppejõude, kes siiski seda jõuavad ja tahavad teha. Muidugi ei tohi kogu õppeprotsess kujunedagi taganttorkimiseks. Kuid väga erinevail põhjustel võib igal õppijal tekkida mingi viivitus või takistus aines vajalike tööde esitamisega ja väiksemgi abi või huvi õppejõu poolt annab õppijale uut indu ja hoogu.
See, et üks neljast õpilasest siiski loobus, ei ole küll õppejõule põhjuseks, et nüüd veel tagantjärele mõtetega, et äkki oleks... ,piinata. See oli siiski selle inimese otsus ja enese vastu aus olemine on parem variant kui vägisi hakata mingeid vastumeelseid asju tegema. Minu arust õppejõu poolt osutatud abi oli täiesti piisav. Arvatavasti sai seegi üliõpilane kaasa hea emotsiooni, et õppujõu poole saab ka mure korral pöörduda ja leitakse koos lahendus probleemidele.