Mina olen oma lapsega teinud nii, et kui alustame mingi uue tegevusega (plastiliin, joonistamine akvarellid), siis alguses on juhendamise aeg, kus mina olen juhendan, näitan, räägin jne. Siis lasen tal ise teha mõnda aega ning absoluutselt ei sekku. Selle aja jooksul saab laps vilumuse ja kindlustunde uute tehnikatega toimetamisel. Mõne aja pärast kogume tema üksi tehtud tööd kokku ning siis annan talle tagasiside, et mida võiks edaspidi teisiti teha. Mõnikord püüan veel laasta tal endal arvata, et mida võiks edaspidi muuta. Selline analüüs meeldib minu lapsele väga ning olen jälginud, et hiljem ta püüab arvestada muudatusettepanekutega.
Mina olen oma lapsega teinud nii, et kui alustame mingi uue tegevusega (plastiliin, joonistamine akvarellid), siis alguses on juhendamise aeg, kus mina olen juhendan, näitan, räägin jne. Siis lasen tal ise teha mõnda aega ning absoluutselt ei sekku. Selle aja jooksul saab laps vilumuse ja kindlustunde uute tehnikatega toimetamisel. Mõne aja pärast kogume tema üksi tehtud tööd kokku ning siis annan talle tagasiside, et mida võiks edaspidi teisiti teha. Mõnikord püüan veel laasta tal endal arvata, et mida võiks edaspidi muuta. Selline analüüs meeldib minu lapsele väga ning olen jälginud, et hiljem ta püüab arvestada muudatusettepanekutega.