Kaheaastase õpiaja jooksul ei ole õnneks ühtegi juhust, kus oleks jäänud õppejõud loengusse/praktikumi tulemata. Küll on üksikuid hilinemisi.
Viimane juhus jättis küll üpris halenaljaka mulje. Loengu alustamine hilines seetõttu, et mingil õppejõust mitte sõltuval põhjusel ei saanud käivitada arvutit ja ka projektorit. Üliõpilased istusid ligi pool tundi auditoorumis, saamata aru, mis toimub. Õppejõu poolt tuli selle aja jooksul vaid mõned vaiksed vihjed(mis kostusid vaid esireas istujaile), et no näete ei käivitu jah. Selle asemel et lihtsalt oodata, oleks saanud ju loengut alustada või vähemalt kõigile kuuldavalt selgitada olukorda ja siis mingi mõistlik otsus vastu võtta. Pool tundi pole küll pikk aeg, kuid sellel korral tundus, et õppejõu jaoks ei maksa õppija aeg midagi.
Kaheaastase õpiaja jooksul ei ole õnneks ühtegi juhust, kus oleks jäänud õppejõud loengusse/praktikumi tulemata. Küll on üksikuid hilinemisi.
Viimane juhus jättis küll üpris halenaljaka mulje. Loengu alustamine hilines seetõttu, et mingil õppejõust mitte sõltuval põhjusel ei saanud käivitada arvutit ja ka projektorit. Üliõpilased istusid ligi pool tundi auditoorumis, saamata aru, mis toimub. Õppejõu poolt tuli selle aja jooksul vaid mõned vaiksed vihjed(mis kostusid vaid esireas istujaile), et no näete ei käivitu jah. Selle asemel et lihtsalt oodata, oleks saanud ju loengut alustada või vähemalt kõigile kuuldavalt selgitada olukorda ja siis mingi mõistlik otsus vastu võtta. Pool tundi pole küll pikk aeg, kuid sellel korral tundus, et õppejõu jaoks ei maksa õppija aeg midagi.