Kristel - kõik õige, puudub vaid üksainus detail ... ja ... ma aplodeeriksin ...
Seletan puuduoleva detaili näite varal ...
Üka selline näide, et tagasiside on oluline, kuid veel olulisem on, - kellelt see tagasiside pärineb ... tagasiside on tagsiside, sest ärme vaata asja positiivsena ja/või negatiivsena ...
Ka mitte ükski probleem pole ei positiivne, ega negatiivne, vaid lahendamata või lahendatud ...
Määrav on teatavasti isiksuse man see, millist vaimu ta kannab ... ning kui see tagasiside kukub õppuri ette näiteks joovastunud inimese suust, sõnad võivad olla kõik õiged, ent kui seda öeldi näiteks viinavaimus (loe -uimas), siis selle väärtus juhib õppuri valele teele ...
On kaks vaimsust - sõnadeta, aluskivi - loe armastuse aluskivi on ainuõige aluskivi ja teist alust ei või mitte keegi panna (1Ko 3,11.), kuid kõik teised vaimsused (neid võib olla niipalju, kuipalju on inimesi) - näiteks võimust joovastunu vaimsus, rahast joovastunu vaimsus, võim+raha vaimsus, jne.jne. - neid võb olla igal inimesel omamoodi, kuid armastuse vaimsuse tagab n.ö. esma-armastus-abielu ...
See sama märge Kristeli kirjutises ongi see puuduolev detail, mis tagaks õigluses pakutud õiguse ...
Õiglus on see, mis töötab nii, et tagaks õigluse tekke ka õppuris ... õige üksinda ei taga aga seda ... vaid juhib õpilasi õpitu alal n.ö. jokitama ...
JOKK (juriidiliselt on kõik korrektne), kuid rahvas pole sellega rahul, kõik ajalehed kirjutavad, et näe jälle on JOKK ja tegijad pääsevad karistuseta ...
Poliitikas oleme seda sõna kuulnud küll, aga täpselt sama nähtus esineb ka õpetamis mehhanismis - me võime pimesi kopeerida kõik täpselt nii nagu ette antud metoodika ette näeb, kuid tulemuseks on kurjuse kasv õpilastes ...
Siia oleks vaja üks hea sõna vaja välja mõelda ... JOKK ei kõlba siia ... JOKKi koht on juriidikas ...
Üks lause veel poliitikast/juriidikast - ega ilmaaegu pole tekkinud näiteks kohtumõistmises selline printsiip - vandekohus otsustab ja juristid vormistavad selle otsuse kirjalikult ...
Täpselt sama nähtus esineb ka õpi- ja õppetöö sisulises ühtsuse printsiibis, kuid mul pole seda sõna veel, mida siin kasutada ...
Lõpulause - tagasiside on väga oluline, kuid just õpi seisukohalt võetuna, nii et õpe poleks pähemäärimine ... ja/või kaasamine ...
Tn raamatus on kirjutatud - kuidas inimese/lapse kaasamine ilma õpitahteta külvab tema vaimu ääretult suure kurjuse juure - s.o. hävituse koletise ... seda on raske lahti lugeda, sest Püha Kiri on seitsme pitseriga kinni pandud (Ilm 5,1.)
Toon vaid ühe näite - oli keegi noormees, üle keskmise õpilane, nimi Janek - kes ei leidnud tööd ja läks vabatahtlikuna rahuvalvajaks ... sealt naastes ta tappis oma naise ja kaks last ning poos seejärel iseenda ...
Kes teda kaasas, ja või millesse teda kaasati uurige ise mõne aasta tagusest meediast ...
Kordan veel kord - 1. täiesti õige on tagasiside printsiip õpilase seisukohalt, kuid see ei tohi tekitada lapses hävituse koletist ... 2. õpetaja on alles siis õpetaja, kui ta vastab EV kehtivale PS preambula lausele - EV on rajatud vabadusele, õiglusele ja õigusele ... ka õpetamise juures on see saavutatav (ainult teisi sõnu kasutades), kuid selle tagab juba õpetajas esma-armastus-abielu vaim ...
Aitäh Kristel selle kirjutise eest (õige probleemi püstituse eest) - see lugu andis mulle võimaluse õpi tagasiside olulisus - õiges valguses meie ette püstitada ...
Väga oluline on see milline on tagasiside (õpiaine seisukohalt) ja kes on (võiks olla) see õpetaja, kes seda pakub ...
Diskuteerigem tagasiside olemuse üle ...
Kristel - kõik õige, puudub vaid üksainus detail ... ja ... ma aplodeeriksin ...
Seletan puuduoleva detaili näite varal ...
Üka selline näide, et tagasiside on oluline, kuid veel olulisem on, - kellelt see tagasiside pärineb ... tagasiside on tagsiside, sest ärme vaata asja positiivsena ja/või negatiivsena ...
Ka mitte ükski probleem pole ei positiivne, ega negatiivne, vaid lahendamata või lahendatud ...
Määrav on teatavasti isiksuse man see, millist vaimu ta kannab ... ning kui see tagasiside kukub õppuri ette näiteks joovastunud inimese suust, sõnad võivad olla kõik õiged, ent kui seda öeldi näiteks viinavaimus (loe -uimas), siis selle väärtus juhib õppuri valele teele ...
On kaks vaimsust - sõnadeta, aluskivi - loe armastuse aluskivi on ainuõige aluskivi ja teist alust ei või mitte keegi panna (1Ko 3,11.), kuid kõik teised vaimsused (neid võib olla niipalju, kuipalju on inimesi) - näiteks võimust joovastunu vaimsus, rahast joovastunu vaimsus, võim+raha vaimsus, jne.jne. - neid võb olla igal inimesel omamoodi, kuid armastuse vaimsuse tagab n.ö. esma-armastus-abielu ...
See sama märge Kristeli kirjutises ongi see puuduolev detail, mis tagaks õigluses pakutud õiguse ...
Õiglus on see, mis töötab nii, et tagaks õigluse tekke ka õppuris ... õige üksinda ei taga aga seda ... vaid juhib õpilasi õpitu alal n.ö. jokitama ...
JOKK (juriidiliselt on kõik korrektne), kuid rahvas pole sellega rahul, kõik ajalehed kirjutavad, et näe jälle on JOKK ja tegijad pääsevad karistuseta ...
Poliitikas oleme seda sõna kuulnud küll, aga täpselt sama nähtus esineb ka õpetamis mehhanismis - me võime pimesi kopeerida kõik täpselt nii nagu ette antud metoodika ette näeb, kuid tulemuseks on kurjuse kasv õpilastes ...
Siia oleks vaja üks hea sõna vaja välja mõelda ... JOKK ei kõlba siia ... JOKKi koht on juriidikas ...
Üks lause veel poliitikast/juriidikast - ega ilmaaegu pole tekkinud näiteks kohtumõistmises selline printsiip - vandekohus otsustab ja juristid vormistavad selle otsuse kirjalikult ...
Täpselt sama nähtus esineb ka õpi- ja õppetöö sisulises ühtsuse printsiibis, kuid mul pole seda sõna veel, mida siin kasutada ...
Lõpulause - tagasiside on väga oluline, kuid just õpi seisukohalt võetuna, nii et õpe poleks pähemäärimine ... ja/või kaasamine ...
Tn raamatus on kirjutatud - kuidas inimese/lapse kaasamine ilma õpitahteta külvab tema vaimu ääretult suure kurjuse juure - s.o. hävituse koletise ... seda on raske lahti lugeda, sest Püha Kiri on seitsme pitseriga kinni pandud (Ilm 5,1.)
Toon vaid ühe näite - oli keegi noormees, üle keskmise õpilane, nimi Janek - kes ei leidnud tööd ja läks vabatahtlikuna rahuvalvajaks ... sealt naastes ta tappis oma naise ja kaks last ning poos seejärel iseenda ...
Kes teda kaasas, ja või millesse teda kaasati uurige ise mõne aasta tagusest meediast ...
Kordan veel kord - 1. täiesti õige on tagasiside printsiip õpilase seisukohalt, kuid see ei tohi tekitada lapses hävituse koletist ... 2. õpetaja on alles siis õpetaja, kui ta vastab EV kehtivale PS preambula lausele - EV on rajatud vabadusele, õiglusele ja õigusele ... ka õpetamise juures on see saavutatav (ainult teisi sõnu kasutades), kuid selle tagab juba õpetajas esma-armastus-abielu vaim ...
Aitäh Kristel selle kirjutise eest (õige probleemi püstituse eest) - see lugu andis mulle võimaluse õpi tagasiside olulisus - õiges valguses meie ette püstitada ...
Väga oluline on see milline on tagasiside (õpiaine seisukohalt) ja kes on (võiks olla) see õpetaja, kes seda pakub ...
Diskuteerigem tagasiside olemuse üle ...