Tagasiside andmisel on oluline osa õppetöös. Kuidas seda teha, veel olulisem. Õppejõud võiks endalt küsida mis on tagasiside eesmärk, mida ma soovin sellega öelda ja saavutada? Kas kasutatav tagasiside vorm töötab, täidab eesmärki?
Tagasisidest võiks õppijale kasu olla, seega pooldan konstruktiivse tagasiside andmist. Tagasiside saajale olenemata rollist on vaja teada seda, mis on hästi ja mida saaks paremini teha ehk arenguruum. Leian, et tagasisides ei saa keskenduda vaid sellele, mis on halvasti. See pole alati iseenesest mõistetav, et kui õppejõud midagi ei ütle, siis järelikult on sellega hästi. Positiivne tagasiside motiveerib edasi tegutsema, tõstab enesehinnangut ja eneseusku. Ainult negatiivne tekitab vastupidise efekti.
Tagasiside andmisel on oluline osa õppetöös. Kuidas seda teha, veel olulisem. Õppejõud võiks endalt küsida mis on tagasiside eesmärk, mida ma soovin sellega öelda ja saavutada? Kas kasutatav tagasiside vorm töötab, täidab eesmärki?
Tagasisidest võiks õppijale kasu olla, seega pooldan konstruktiivse tagasiside andmist. Tagasiside saajale olenemata rollist on vaja teada seda, mis on hästi ja mida saaks paremini teha ehk arenguruum. Leian, et tagasisides ei saa keskenduda vaid sellele, mis on halvasti. See pole alati iseenesest mõistetav, et kui õppejõud midagi ei ütle, siis järelikult on sellega hästi. Positiivne tagasiside motiveerib edasi tegutsema, tõstab enesehinnangut ja eneseusku. Ainult negatiivne tekitab vastupidise efekti.