Täiskasvanud õpilane on palju tundlikum kriitika suhtes kui põhikooli või gümnaasiumiõpilane...sest tal on väljakujunenud hoiakud ja väärtused. See ei ole minu arust konstruktiivne tagasiside, kui õppejõud (ülikoolis) kiidab su esseed/referaati taevani ja leiab sealt vähemalt 10 uut mõtet endale, aga hindeks saad C ja kui küsima lähed (meili teel või personaalselt) siis alles loeb sulle vead ka ette. Öelgu siis kohe! Kriitika ju peakski paremuse poole liikuma panema?
Olen ise õpetajana kokkupuutunud täiskasvanud õpilasega, kes kriitikat kuuldes hakkas enamasti nutma ja selleks päevaks oli meie sõprus läbi! Kiidan tõepoolest siis, kui on mille eest kiita...äkki peaks rohkem?
Täiskasvanud õpilane on palju tundlikum kriitika suhtes kui põhikooli või gümnaasiumiõpilane...sest tal on väljakujunenud hoiakud ja väärtused. See ei ole minu arust konstruktiivne tagasiside, kui õppejõud (ülikoolis) kiidab su esseed/referaati taevani ja leiab sealt vähemalt 10 uut mõtet endale, aga hindeks saad C ja kui küsima lähed (meili teel või personaalselt) siis alles loeb sulle vead ka ette. Öelgu siis kohe! Kriitika ju peakski paremuse poole liikuma panema?
Olen ise õpetajana kokkupuutunud täiskasvanud õpilasega, kes kriitikat kuuldes hakkas enamasti nutma ja selleks päevaks oli meie sõprus läbi! Kiidan tõepoolest siis, kui on mille eest kiita...äkki peaks rohkem?