Andes pidevalt negatiivset tagasisidet, kaob õpilasel lihtsalt soov pingutada. Pigem ma arvan, et positiivsel kriitikal on suurem edasiviiv jõud. Samas saab ju õppija ka oma negatiivsed puudused teada. Oluline on oskus edastada kriitikat , nii, et sellest ka mingit kasu oleks. Ise õppijana tunnen, et kui minuga alustatakse vestlust negatiivse kriitikaga, tahaksin kõik ära blokkida ja tekkib hirm, et äkki ma ei saagi hakkama. Innustus jääb puudu.
Andes pidevalt negatiivset tagasisidet, kaob õpilasel lihtsalt soov pingutada. Pigem ma arvan, et positiivsel kriitikal on suurem edasiviiv jõud. Samas saab ju õppija ka oma negatiivsed puudused teada. Oluline on oskus edastada kriitikat , nii, et sellest ka mingit kasu oleks. Ise õppijana tunnen, et kui minuga alustatakse vestlust negatiivse kriitikaga, tahaksin kõik ära blokkida ja tekkib hirm, et äkki ma ei saagi hakkama. Innustus jääb puudu.