Tulles ülikooli, ehmatas igatahes alguses ikka päris ära, et tegelikult peale hinde ÕIS-is mingit tagasisidet rohkem ei antudki. On ülesanded või töid, mille sooritamise järel on äärmiselt oluline saada teada, mis läks viltu või mis õigesti. Eriti kui sarnaseid teemasid tuleb näiteks ka eksamil analüüsida. Ja eksid sama asjaga. Arusaadav, et õppejõud ei suuda kirjutada iga essee kohta lehküljelist tagasisidet, kui tal on neid töid ehk siis õpilasi 500. Kuid siis tuleks leida mingi teistsugune vorm õpilase teadmiste kontrolliks. Sellest ei ole küll õppija jaoks olulist kasu edaspidi, kui vaid õppejõud teab, kas töö oli laias laastus hästi või halvasti tehtud.
Samas on õppejõude (kahjuks üksikud ), kes ei unusta kunagi anda kasvõi paari lausega tagasisidet.
Tulles ülikooli, ehmatas igatahes alguses ikka päris ära, et tegelikult peale hinde ÕIS-is mingit tagasisidet rohkem ei antudki. On ülesanded või töid, mille sooritamise järel on äärmiselt oluline saada teada, mis läks viltu või mis õigesti. Eriti kui sarnaseid teemasid tuleb näiteks ka eksamil analüüsida. Ja eksid sama asjaga. Arusaadav, et õppejõud ei suuda kirjutada iga essee kohta lehküljelist tagasisidet, kui tal on neid töid ehk siis õpilasi 500. Kuid siis tuleks leida mingi teistsugune vorm õpilase teadmiste kontrolliks. Sellest ei ole küll õppija jaoks olulist kasu edaspidi, kui vaid õppejõud teab, kas töö oli laias laastus hästi või halvasti tehtud.
Samas on õppejõude (kahjuks üksikud ), kes ei unusta kunagi anda kasvõi paari lausega tagasisidet.