Näiteks minu loetavas aines on olulisel kohal essee kirjutamine ja püüan nendele tekstidele ka põhjalikku tagasisidet anda. Kuigi minu kommentaarid ületavad mahult tihti originaalteksti, võib positiivseid märkusi leida sealt ülimalt harva. Põhjus on selles, et hästi toimivast tekstist loen ma lihtsalt üle - seal ei nõua miski tähelepanu (enamasti ei ole tegemist ka nii säravate lahendustega, et need kohe positiivses mõttes silma torkakas). Olen eeldanud, et on iseenesestmõistetav - kui ma midagi ei ütle, siis järelikult sellega on hästi.
Samas annan endale nüüd aru, et tudengil oleks ilmselt kasulik kuulda, et tema teksti ülesehitus on loogiline või keelekasutus on asjatundlik. Rääkimata siis enesekindluse toetamisest jms.
Näiteks minu loetavas aines on olulisel kohal essee kirjutamine ja püüan nendele tekstidele ka põhjalikku tagasisidet anda. Kuigi minu kommentaarid ületavad mahult tihti originaalteksti, võib positiivseid märkusi leida sealt ülimalt harva. Põhjus on selles, et hästi toimivast tekstist loen ma lihtsalt üle - seal ei nõua miski tähelepanu (enamasti ei ole tegemist ka nii säravate lahendustega, et need kohe positiivses mõttes silma torkakas). Olen eeldanud, et on iseenesestmõistetav - kui ma midagi ei ütle, siis järelikult sellega on hästi.
Samas annan endale nüüd aru, et tudengil oleks ilmselt kasulik kuulda, et tema teksti ülesehitus on loogiline või keelekasutus on asjatundlik. Rääkimata siis enesekindluse toetamisest jms.