Minu arvates ei saa positiivset tagasidet taandada metoodikale "et ta kriitikat kuulaks" (kuigi tõsi ta on, et see häälestab positiivsetele suhetele ja valmisolekule koostööks), vaid tegu on väärustel põhineva käitumisega: pean oluliseks inimest tunnustada selle eest, mis ta teinud on; pean teda austamist väärivaks inimeseks. On kurb, kui tunnustamine taandub "mee moka peale määrimiseks". Ka tunnustav pool peaks olema sama informatiivne kui kritiseeriv, sama moodi nagu pole õppimise seisukohast kuigi palju kasu lihtsalt üldsõnalisest ütlusest "küll sa tegid seda halvasti!", pole ka ütlusest "priima!". Mida psetsiifilisem tagasiside, seda informatiivsem teisele osapoolele.
Minu arvates ei saa positiivset tagasidet taandada metoodikale "et ta kriitikat kuulaks" (kuigi tõsi ta on, et see häälestab positiivsetele suhetele ja valmisolekule koostööks), vaid tegu on väärustel põhineva käitumisega: pean oluliseks inimest tunnustada selle eest, mis ta teinud on; pean teda austamist väärivaks inimeseks. On kurb, kui tunnustamine taandub "mee moka peale määrimiseks". Ka tunnustav pool peaks olema sama informatiivne kui kritiseeriv, sama moodi nagu pole õppimise seisukohast kuigi palju kasu lihtsalt üldsõnalisest ütlusest "küll sa tegid seda halvasti!", pole ka ütlusest "priima!". Mida psetsiifilisem tagasiside, seda informatiivsem teisele osapoolele.