Jättes kõrvale alkoholi propageerimise ja vaadeldes ainult Eestis toimuvat müügipoliitikat, tekkib nii mõnegi teise näite põhjal küsimus (oleks selleks alkoholi või bensiini hind) kas ikkagi ei ole tegemist seal taga olevate kokkulepetega ja kas ikka nõudmine ja pakkumine on turu nii reguleerinud, et hinnad erinevate müüjate puhul alla 1 %? Peamiseks probleemiks vast oleks antudjuhul kas seda võimalik ka kuidagi kindlaks teha ja kui see kindlaks tehtud on ja vastavad meetmed kasutusele võetud kas siis selle tulemusena võidab ka tarbija? (pean silmas juhtu, kui karistamise tagajärjel turult kaob kriitiline arv konkurente)
Jättes kõrvale alkoholi propageerimise ja vaadeldes ainult Eestis toimuvat müügipoliitikat, tekkib nii mõnegi teise näite põhjal küsimus (oleks selleks alkoholi või bensiini hind) kas ikkagi ei ole tegemist seal taga olevate kokkulepetega ja kas ikka nõudmine ja pakkumine on turu nii reguleerinud, et hinnad erinevate müüjate puhul alla 1 %? Peamiseks probleemiks vast oleks antudjuhul kas seda võimalik ka kuidagi kindlaks teha ja kui see kindlaks tehtud on ja vastavad meetmed kasutusele võetud kas siis selle tulemusena võidab ka tarbija? (pean silmas juhtu, kui karistamise tagajärjel turult kaob kriitiline arv konkurente)