Leian, et familiaarsus õppejõuga suhtlemisel tuleb kasuks. Seda juhul, kui ainest tuntakse huvi ja on võimalus küsida õppejõult täpselt, mida viimane soovib oma aine läbimises. Kahjulik on see sel juhul, kui hindamine muutub kallutatuks. Suure empaatiavõimu puhul võib hinnata üle õpilase võimeid. Eetikakoodeksi järgi peab toimuma objektiivne hindamine. Õpetaja peabki koodeksist lähtuvalt oma väärtushinnanguid rakendama kõigi õpilaste jaoks, võtma kõiki võrdselt ja ka nende panust vastavalt hindama.
Leian, et familiaarsus õppejõuga suhtlemisel tuleb kasuks. Seda juhul, kui ainest tuntakse huvi ja on võimalus küsida õppejõult täpselt, mida viimane soovib oma aine läbimises. Kahjulik on see sel juhul, kui hindamine muutub kallutatuks. Suure empaatiavõimu puhul võib hinnata üle õpilase võimeid. Eetikakoodeksi järgi peab toimuma objektiivne hindamine. Õpetaja peabki koodeksist lähtuvalt oma väärtushinnanguid rakendama kõigi õpilaste jaoks, võtma kõiki võrdselt ja ka nende panust vastavalt hindama.