Objektiivsusega on jah keeruline. Eriti kui tegemist on sellise eriala või valdkonnaga, mis nö pehmem on. Samas mingi lahenduse võiks anda ehk tööde kodeerimine, nt assistent või keski omab võtit ja õppejõud loeb töid vaid nii, et autorite ei tea. Kahtlemata võib ka nö käekirjast (st stiilist) autorit aimata, ent siis vähemalt ei kriiska tuttav nimi kohe vastu. Samas meie ühiskonna puhul just tulenevalt väiksusest on see probleem paratamatu, st selle ebamugavuse, ebamäärasuse ja võib olla ka mõnetise ebaõigulusega? tuleb lihtsalt kuidagi toime tulla. Ehk peaks uurima nt mõnelt arstide dünastialt, kus ikka peaks ette tulema, et esivanemale ainet sooritada tuleb, et kuidas seal neid küsimusi lahendatakse...
Samuti, kas õpetajate kutse-eetika ei kosta sellise situatsiooni kohta midagi?
Objektiivsusega on jah keeruline. Eriti kui tegemist on sellise eriala või valdkonnaga, mis nö pehmem on. Samas mingi lahenduse võiks anda ehk tööde kodeerimine, nt assistent või keski omab võtit ja õppejõud loeb töid vaid nii, et autorite ei tea. Kahtlemata võib ka nö käekirjast (st stiilist) autorit aimata, ent siis vähemalt ei kriiska tuttav nimi kohe vastu. Samas meie ühiskonna puhul just tulenevalt väiksusest on see probleem paratamatu, st selle ebamugavuse, ebamäärasuse ja võib olla ka mõnetise ebaõigulusega? tuleb lihtsalt kuidagi toime tulla. Ehk peaks uurima nt mõnelt arstide dünastialt, kus ikka peaks ette tulema, et esivanemale ainet sooritada tuleb, et kuidas seal neid küsimusi lahendatakse...
Samuti, kas õpetajate kutse-eetika ei kosta sellise situatsiooni kohta midagi?