Ma ei võrdleks sõiduõpetajat klienditeenindajaga. Klienditeenindaja töö on suunatud kliendi probleemile võimalikult hea/parima lahenduse leidmisele, sõiduõpetaja töö ei saa piirduda õpilasele auto tehniliste võimaluste selgitamisega...sest sõitu peab harjutama õpilane ise (õpetaja juhendamisel). Sõiduõpetaja peab olema väga vastutustundlik tulevase autojuhi suunamisel, sest temast sõltub (osaliselt) liikluskultuur meie tänavatel. Endast välja minemisega ei saavuta ta tõepoolest mitte midagi peale selle, et õpilane valib teise õpetaja ja teeb sellele "roppsuule"antireklaami. Paljud oskavad autoga sõita, kuid enamus neist ei oska seda teistele õpetada. Tundub, et eetikakriis sõiduõpetajate ja õpilaste vahel taandub pigem kesistele suhtlemisoskustele. Samas olen nõus Aita Leidaga selles osas, et kõik ei sobigi rooli (õpilaseks), sest nende endi närvikava ja õpisuutlikkus pole välja arenenud...
Ma ei võrdleks sõiduõpetajat klienditeenindajaga. Klienditeenindaja töö on suunatud kliendi probleemile võimalikult hea/parima lahenduse leidmisele, sõiduõpetaja töö ei saa piirduda õpilasele auto tehniliste võimaluste selgitamisega...sest sõitu peab harjutama õpilane ise (õpetaja juhendamisel). Sõiduõpetaja peab olema väga vastutustundlik tulevase autojuhi suunamisel, sest temast sõltub (osaliselt) liikluskultuur meie tänavatel. Endast välja minemisega ei saavuta ta tõepoolest mitte midagi peale selle, et õpilane valib teise õpetaja ja teeb sellele "roppsuule"antireklaami. Paljud oskavad autoga sõita, kuid enamus neist ei oska seda teistele õpetada. Tundub, et eetikakriis sõiduõpetajate ja õpilaste vahel taandub pigem kesistele suhtlemisoskustele. Samas olen nõus Aita Leidaga selles osas, et kõik ei sobigi rooli (õpilaseks), sest nende endi närvikava ja õpisuutlikkus pole välja arenenud...