Keskkonnafilosoofias (ja eetikas üldse) leidub ka teisi ebamoraalseid tegevusi. Näiteks võib tapmisest veel hullemaks pidada kannatuste tekitamist, nii füüsiliste kui emotsionaalsete (niipalju, kui loomade puhul emotsioonidest rääkida saab). Selles valguses ei tohiks minu arvates küll ühelgi lihasööjal inimesel mingit pädevat argumenti jahi vastu olla, sest need loomad, kelle liha ta sööb, on eluaeg kannatanud.
Keskkonnafilosoofias (ja eetikas üldse) leidub ka teisi ebamoraalseid tegevusi. Näiteks võib tapmisest veel hullemaks pidada kannatuste tekitamist, nii füüsiliste kui emotsionaalsete (niipalju, kui loomade puhul emotsioonidest rääkida saab). Selles valguses ei tohiks minu arvates küll ühelgi lihasööjal inimesel mingit pädevat argumenti jahi vastu olla, sest need loomad, kelle liha ta sööb, on eluaeg kannatanud.