Mina isiklikult tudengina esitan oma töö alati õigeaegselt võik isegi varem. Minu jaoks on see ülimalt oluline, sest selle tegemata jätmine tekitaks minus tunde, et ma ei saa oma kohustuste kandmisega hakkama. Pealegi on mind nii kasvatatud, et ma pean alati kellaaegadest ja tähtaegadest rangelt kinni.
Pedagoogika õppejõu rollis aktsepteeriksin ma hilinenud töid ainult rasketes eriolukordades nagu näiteks tudengi pereliikme surm või äkiline raske haigestumine (sh liiklusõnnetuses raskelt kannatada saanud) just enne tähtaega või järsk elumuutus nagu tulekahju tudengi kodus, mille tagajärjel pole tal võimalik kasutada õppematerjale (kaasa arvatud arvutit). Muud vabandused lükkaks mina tagasi, sest pedagoogikatudengid on just need, kes peavad kunagi andma eeskuju oma õpilastele, ja kui nad ise pole eeskujulikud, siis kuidas me üldse saame lasta neil lapsi õpetada.
Mina isiklikult tudengina esitan oma töö alati õigeaegselt võik isegi varem. Minu jaoks on see ülimalt oluline, sest selle tegemata jätmine tekitaks minus tunde, et ma ei saa oma kohustuste kandmisega hakkama. Pealegi on mind nii kasvatatud, et ma pean alati kellaaegadest ja tähtaegadest rangelt kinni.
Pedagoogika õppejõu rollis aktsepteeriksin ma hilinenud töid ainult rasketes eriolukordades nagu näiteks tudengi pereliikme surm või äkiline raske haigestumine (sh liiklusõnnetuses raskelt kannatada saanud) just enne tähtaega või järsk elumuutus nagu tulekahju tudengi kodus, mille tagajärjel pole tal võimalik kasutada õppematerjale (kaasa arvatud arvutit). Muud vabandused lükkaks mina tagasi, sest pedagoogikatudengid on just need, kes peavad kunagi andma eeskuju oma õpilastele, ja kui nad ise pole eeskujulikud, siis kuidas me üldse saame lasta neil lapsi õpetada.