Ütleme nii, kui õppejõud, ei maini poole sõnagagi seda, et ta on 15 minutit hiljaks jäänud, siis ei saa eeldada ka seda, et õpilased midagi ütleks, kui nad saabuvad hiljem (või mitte). Eelkõige on oluline suhtumine pedagoogi poolt, kuna tema peaks olema ju nn. eeskuju. Samasse kategooriasse võiks lisada ka mobiiltelefoni kasutamise ja selle helisemise. Kui heliseb, siis heliseb, kui hilined siis hilined, fain, aga vähemalt ära hiili kõrvale sellest, et midagi vähemalt öelda selle kohta. Pole vahet, kui suur akadeemik on. See oleks kõigi suhtes korrektne.
Ütleme nii, kui õppejõud, ei maini poole sõnagagi seda, et ta on 15 minutit hiljaks jäänud, siis ei saa eeldada ka seda, et õpilased midagi ütleks, kui nad saabuvad hiljem (või mitte). Eelkõige on oluline suhtumine pedagoogi poolt, kuna tema peaks olema ju nn. eeskuju. Samasse kategooriasse võiks lisada ka mobiiltelefoni kasutamise ja selle helisemise. Kui heliseb, siis heliseb, kui hilined siis hilined, fain, aga vähemalt ära hiili kõrvale sellest, et midagi vähemalt öelda selle kohta. Pole vahet, kui suur akadeemik on. See oleks kõigi suhtes korrektne.