Kirjeldatud juhtum meenutas kuuldud jutte sellest, kuidas tasulisel erialal õppivad üliõpilased nõudsid õppejõult, et ta ettenähtud aja täies mahus ära kasutaks ning ei lõpetaks loenguid ja seminare 10-15 minutit varem, kuivõrd iga minut ju üliõpilastel kinni makstud on.
Mõistan õppejõu dilemmat siinjuures - ta on ette valmistanud 90-minutilise seminari või loengu ning niisama sealt 10-20 minutit otsast hammustada on keeruline. Samas, kuivõrd õppejõud ei ole tulnud ülikooli soleerima vaid sõltub siiski õpilastest so. tudengitest, peaks ta eelkõige arvestama sellega ning taoline hilinemine, kui see muutub krooniliseks, on ebaviisakas ning kuulasjaskonda solvav ning mitteväärtustav.
Mõistan jällegi üliõpilasi, kes tõepoolest erinvate linnaosade vahet on lendlema pandud ning tunniplaanide koostamisel on arvestatud ühest kohast teise liikumiseks 30 minutit, mis peaks olema piisav, kui õppejõud alustavad ning lõpetavad oma loenguid-seminare õigeaegselt. Tihti istutakse vaikselt hambaid krigistades siiski seminari võiduka lõpuni, et mitte solvate õppejõudu. Küsimus - kas selline märtri mängimine on õigustatud, kui õppejõud ei väärtusta üliõpilaste aega?
Siinkohal toetaksin võimalusel arutelu õppejõuga - kuidas tema antud olukorda näeb ning millist lahendust pakuks tema.
Mina isiklikult soovitaksin õppejõul austada oma publikut ning olla valmis 15. minutit enne loengu algust!
Kirjeldatud juhtum meenutas kuuldud jutte sellest, kuidas tasulisel erialal õppivad üliõpilased nõudsid õppejõult, et ta ettenähtud aja täies mahus ära kasutaks ning ei lõpetaks loenguid ja seminare 10-15 minutit varem, kuivõrd iga minut ju üliõpilastel kinni makstud on.
Mõistan õppejõu dilemmat siinjuures - ta on ette valmistanud 90-minutilise seminari või loengu ning niisama sealt 10-20 minutit otsast hammustada on keeruline. Samas, kuivõrd õppejõud ei ole tulnud ülikooli soleerima vaid sõltub siiski õpilastest so. tudengitest, peaks ta eelkõige arvestama sellega ning taoline hilinemine, kui see muutub krooniliseks, on ebaviisakas ning kuulasjaskonda solvav ning mitteväärtustav.
Mõistan jällegi üliõpilasi, kes tõepoolest erinvate linnaosade vahet on lendlema pandud ning tunniplaanide koostamisel on arvestatud ühest kohast teise liikumiseks 30 minutit, mis peaks olema piisav, kui õppejõud alustavad ning lõpetavad oma loenguid-seminare õigeaegselt. Tihti istutakse vaikselt hambaid krigistades siiski seminari võiduka lõpuni, et mitte solvate õppejõudu. Küsimus - kas selline märtri mängimine on õigustatud, kui õppejõud ei väärtusta üliõpilaste aega?
Siinkohal toetaksin võimalusel arutelu õppejõuga - kuidas tema antud olukorda näeb ning millist lahendust pakuks tema.
Mina isiklikult soovitaksin õppejõul austada oma publikut ning olla valmis 15. minutit enne loengu algust!