Mina arvan, et loengutes puudumist ei peaks ilmtingimata õppejõule põhjendama. Esiteks, kui on suurte rahvahulkadega loengud, siis ei pane õppejõud puudumist tähelegi ja vaevalt, et ka end kuidagi puudutatuna tunneks. Minu silmis on loengutest puudumine täielikult omal vastutusel. Ise tead, kas töötad hiljem iseseisvalt materjalid läbi või mitte.Praktika näitab aga, et kui kohale ei käi on tunduvalt raskem end hiljem õppima motiveerida. Samas seminaride puhul on asjalood pisut teistsugused, kuna õppejõud on juba tuttavad ja tihti antakse kohalkäimise eest punkte. Ma ei tea, kas vabandamine mõjutab kuidagi punktide andmist, aga mõjuva põhjuse puhul võiks ju õppejõud vastu tulla? Kui õppija märku ei anna, siis oleks muidugi teistmoodi. Eks siin käitubki iga inimene erinevalt ja pigem sise-ja süümetunde järgi, kellele põhjendada puudumist ja kellele mitte.
Mina arvan, et loengutes puudumist ei peaks ilmtingimata õppejõule põhjendama. Esiteks, kui on suurte rahvahulkadega loengud, siis ei pane õppejõud puudumist tähelegi ja vaevalt, et ka end kuidagi puudutatuna tunneks. Minu silmis on loengutest puudumine täielikult omal vastutusel. Ise tead, kas töötad hiljem iseseisvalt materjalid läbi või mitte.Praktika näitab aga, et kui kohale ei käi on tunduvalt raskem end hiljem õppima motiveerida. Samas seminaride puhul on asjalood pisut teistsugused, kuna õppejõud on juba tuttavad ja tihti antakse kohalkäimise eest punkte. Ma ei tea, kas vabandamine mõjutab kuidagi punktide andmist, aga mõjuva põhjuse puhul võiks ju õppejõud vastu tulla? Kui õppija märku ei anna, siis oleks muidugi teistmoodi. Eks siin käitubki iga inimene erinevalt ja pigem sise-ja süümetunde järgi, kellele põhjendada puudumist ja kellele mitte.