Tõesti taolisi olukordi kui üliõpilased tegelevad millegi muuga juhtub sagedamini suurte auditooriumitega loengutes. Taolistes loengutes on kerge massi sulanduda ning seetõttu pigem teha midagi meelepärasemat, kui loengut kuulata. Kindlasti on siin väga suur osa õppejõul. Esiteks tuleks õppejõul luua loeng, mis poleks vaid slaididelt maha lugemine vaid üliõpilasi kaasav, huvitav ning arendav 90 minutit. Teiseks tuleks kohe alguses teha üliõpilastega kokkulepped tehnika kasutamise osas – leian, et see on kõige efektiivsem. Kui üliõpilastega kohe selles osas kokku leppida, siis üldjuhul sellega ka arvestatakse. Sest ülikool on ikkagi koht, mida täiskasvanud inimene ise valib ning mille kasuks otsustab. Seega võiks eeldada üliõpilaste pühendumist igasse loengusse, praktikumi, seminari, mida tegelikkus tihti ei näita.
Birgit
Tõesti taolisi olukordi kui üliõpilased tegelevad millegi muuga juhtub sagedamini suurte auditooriumitega loengutes. Taolistes loengutes on kerge massi sulanduda ning seetõttu pigem teha midagi meelepärasemat, kui loengut kuulata. Kindlasti on siin väga suur osa õppejõul. Esiteks tuleks õppejõul luua loeng, mis poleks vaid slaididelt maha lugemine vaid üliõpilasi kaasav, huvitav ning arendav 90 minutit. Teiseks tuleks kohe alguses teha üliõpilastega kokkulepped tehnika kasutamise osas – leian, et see on kõige efektiivsem. Kui üliõpilastega kohe selles osas kokku leppida, siis üldjuhul sellega ka arvestatakse. Sest ülikool on ikkagi koht, mida täiskasvanud inimene ise valib ning mille kasuks otsustab. Seega võiks eeldada üliõpilaste pühendumist igasse loengusse, praktikumi, seminari, mida tegelikkus tihti ei näita.
Birgit