Endal sarnane juhus, aga teise otsa pealt: nimelt olime oma ettekandega viimased. Kuigi kõigile oli eelnevalt teada ajaline piirang, siis sellest kinni ei peetud ja ka õppejõud läks teiste arutlustega kaasa. Meie, viimastena, pidime kähku kõik ette vuristama ja paari slaidi kohta, mida tahtsime näidata, ütles õppejõud, et meil pole selleks aega. Nii saigi meie hoolega ettevalmistatud ja atraktiivne (see oli nõuetes) esitlus kiire lõpu. Nii, et selle koha pealt olen õppejõuga päri, et esitlus peaks mahtuma etteantud aja piiridesse ja ettekande esitajad peaksid sellega arvestama. Samas 1-5 minutit varuaega oleks võinud võimaldada ja see oleks võinud juba kasvõi Murphi seadustele tuginedes olla puhvrina sisse kirjutatud. Mis puudutab arutelusid, siis sageli kipuvad need sisutühjaks jääma just üliõpilaste passiivsuse tõttu. Siinkohal jättis õppejõud kasutamata hea võimaluse huvitavaks aruteluks väga motiveeritud üliõpilaste näol.
Endal sarnane juhus, aga teise otsa pealt: nimelt olime oma ettekandega viimased. Kuigi kõigile oli eelnevalt teada ajaline piirang, siis sellest kinni ei peetud ja ka õppejõud läks teiste arutlustega kaasa. Meie, viimastena, pidime kähku kõik ette vuristama ja paari slaidi kohta, mida tahtsime näidata, ütles õppejõud, et meil pole selleks aega. Nii saigi meie hoolega ettevalmistatud ja atraktiivne (see oli nõuetes) esitlus kiire lõpu. Nii, et selle koha pealt olen õppejõuga päri, et esitlus peaks mahtuma etteantud aja piiridesse ja ettekande esitajad peaksid sellega arvestama. Samas 1-5 minutit varuaega oleks võinud võimaldada ja see oleks võinud juba kasvõi Murphi seadustele tuginedes olla puhvrina sisse kirjutatud. Mis puudutab arutelusid, siis sageli kipuvad need sisutühjaks jääma just üliõpilaste passiivsuse tõttu. Siinkohal jättis õppejõud kasutamata hea võimaluse huvitavaks aruteluks väga motiveeritud üliõpilaste näol.