Minu hinnangul on võimalik tekkinud väärtuskonflikti vaadata mitmest erinevast vaatenurgast. Üheks oluliseks aspektiks on teie subjektiivne hinnang tegevusele vaadatud Barbie multifilmide põhjal. Lisaks ei tule kirjeldusest välja, kuidas täpselt lasteaia töötajad ja teised vanemad negatiivselt regeerisid. On võimalik, et teised ei käitunud eetiliselt, survestades teid tegutsema vastupidiselt oma veendumustele. Ka oleksid nad pidanud rääkima erimeelsused selgeks enne üritust, mitte hiljem halvustama. Samas kirjutasite, et teil on kodus mitu Barbie-nukku, mistõttu võib järeldada, et otseselt pole te antud toote vastane. Mulle jääb mulje, et teised väärtustasid sündmuse puhul koostööd ja koostegutsemist kui protsessi (kuna mitteosalemine ühistegevustest pidi andma halba eeskuju), kuid teie keskendus pigem konkreetse tegevuse väärtusele. Selles olukorras oleksite võinud grupi valitud tegevuse eesmärkide ja väärtuste üle pikemalt mõtiskleda ning arutleda, võib-olla oleksite leidnud grupiga ühiseid väärtuseid. Lisaks oleksite saanud lapsega koos rääkida Barbie nukkudele riiete õmblemisest ning oma pere väärtushinnangutest (töökus ja õpihimu kui õmblemisoskuste arendamine, headus kui valminud riiete kinkimine kellelegi, kes neid väga soovib). Sellisel juhul oleks ka teiste poolt valitud tegevus võinud tunduda märksa sobivam. Ma arvan, et tihti on asjad ja teod just nii väärtuslikud, kui väärtuslikuks me neid ise peame.
Minu hinnangul on võimalik tekkinud väärtuskonflikti vaadata mitmest erinevast vaatenurgast. Üheks oluliseks aspektiks on teie subjektiivne hinnang tegevusele vaadatud Barbie multifilmide põhjal. Lisaks ei tule kirjeldusest välja, kuidas täpselt lasteaia töötajad ja teised vanemad negatiivselt regeerisid. On võimalik, et teised ei käitunud eetiliselt, survestades teid tegutsema vastupidiselt oma veendumustele. Ka oleksid nad pidanud rääkima erimeelsused selgeks enne üritust, mitte hiljem halvustama. Samas kirjutasite, et teil on kodus mitu Barbie-nukku, mistõttu võib järeldada, et otseselt pole te antud toote vastane. Mulle jääb mulje, et teised väärtustasid sündmuse puhul koostööd ja koostegutsemist kui protsessi (kuna mitteosalemine ühistegevustest pidi andma halba eeskuju), kuid teie keskendus pigem konkreetse tegevuse väärtusele. Selles olukorras oleksite võinud grupi valitud tegevuse eesmärkide ja väärtuste üle pikemalt mõtiskleda ning arutleda, võib-olla oleksite leidnud grupiga ühiseid väärtuseid. Lisaks oleksite saanud lapsega koos rääkida Barbie nukkudele riiete õmblemisest ning oma pere väärtushinnangutest (töökus ja õpihimu kui õmblemisoskuste arendamine, headus kui valminud riiete kinkimine kellelegi, kes neid väga soovib). Sellisel juhul oleks ka teiste poolt valitud tegevus võinud tunduda märksa sobivam. Ma arvan, et tihti on asjad ja teod just nii väärtuslikud, kui väärtuslikuks me neid ise peame.