Üks võimalik vahe artikli kirjutamisel saadava abi ja koolitöö valmimisel saadava abi vahel võiks olla vast see, et artikli puhul ei pea autor niivõrd tõestama oma oskusi sisulist mõtet korrektselt ja loetavalt vormistada. Avaldamiseks peab tekst küll korralik olema, kuid pole nii suurt vahet, kes seda teinud on (nt siis alluv, sõber, keeletoimetaja vms). Õppetöö raames valmivad tööd kannavad endas aga osaliselt just seda mõtet, et õppur alles tõestab, et ta on ise suuteline välja töötama nii siu kui vormi. Sisu puhul muidugi mööndustega - juhendaja toel. Ja siit tulebki mängu see juhendajate erinev aktiivsus ja arusaamad.
Kui ühel tudengil on väga toetav (või lausa oma põhimõtteid pealesuruv) juhendaja, aga teisel peaaegu akontaktne, siis võib ka see viia olukorrani, kus viimane otsib tuge mujalt. Selle osas, kas ja kuivõrd see aktsepteeritav on, ei ole ilmselt määrav vaid ostu-müügi tehing. Näiteks on minu teada suht tavaline see, et rikkam tudeng laseb oma tööle vastavas firmas korrektuuri lugeda.
Üks võimalik vahe artikli kirjutamisel saadava abi ja koolitöö valmimisel saadava abi vahel võiks olla vast see, et artikli puhul ei pea autor niivõrd tõestama oma oskusi sisulist mõtet korrektselt ja loetavalt vormistada. Avaldamiseks peab tekst küll korralik olema, kuid pole nii suurt vahet, kes seda teinud on (nt siis alluv, sõber, keeletoimetaja vms). Õppetöö raames valmivad tööd kannavad endas aga osaliselt just seda mõtet, et õppur alles tõestab, et ta on ise suuteline välja töötama nii siu kui vormi. Sisu puhul muidugi mööndustega - juhendaja toel. Ja siit tulebki mängu see juhendajate erinev aktiivsus ja arusaamad.
Kui ühel tudengil on väga toetav (või lausa oma põhimõtteid pealesuruv) juhendaja, aga teisel peaaegu akontaktne, siis võib ka see viia olukorrani, kus viimane otsib tuge mujalt. Selle osas, kas ja kuivõrd see aktsepteeritav on, ei ole ilmselt määrav vaid ostu-müügi tehing. Näiteks on minu teada suht tavaline see, et rikkam tudeng laseb oma tööle vastavas firmas korrektuuri lugeda.