Situatsiooni kirjeldusest saan aru, et õpetaja jaoks on "sageli" teise tähendusega kui õpilastele. Samas ei näe ma siin erilist eetilist probleemi. Kirjeldusest võib oletada, et õpilaste ja õpetaja vahel on head ja usalduslikud suhted ning sellisel juhul ei peaks õpetaja muret tundma, kuidas õpilastele oma vajadustest ja ootustest teda anda. Loomulikult tuleb siin mängu õpilaste vanus – kas ja kuivõrd nad on suutelised asju teise seisukohast vaatama.
Aga jah, vestlus õpilastega, kus õpetaja väljendab selgelt oma vajadusi , jäädes samas sõbralikuks ja pakkudes mõne alternatiivi küllatulekule (või siis uue aja järgmisel suvel), ei tohiks õpilastele ja õpilased-õpetaja suhtele sugugi halvasti mõjuda. Pigem on see eeskujuks, kuidas kokkuleppeid saavutada ja enda huvide eest seista.
Situatsiooni kirjeldusest saan aru, et õpetaja jaoks on "sageli" teise tähendusega kui õpilastele. Samas ei näe ma siin erilist eetilist probleemi. Kirjeldusest võib oletada, et õpilaste ja õpetaja vahel on head ja usalduslikud suhted ning sellisel juhul ei peaks õpetaja muret tundma, kuidas õpilastele oma vajadustest ja ootustest teda anda. Loomulikult tuleb siin mängu õpilaste vanus – kas ja kuivõrd nad on suutelised asju teise seisukohast vaatama.
Aga jah, vestlus õpilastega, kus õpetaja väljendab selgelt oma vajadusi , jäädes samas sõbralikuks ja pakkudes mõne alternatiivi küllatulekule (või siis uue aja järgmisel suvel), ei tohiks õpilastele ja õpilased-õpetaja suhtele sugugi halvasti mõjuda. Pigem on see eeskujuks, kuidas kokkuleppeid saavutada ja enda huvide eest seista.