Õpetaja ei tohiks mitte kunagi sedasi öelda. See mõjub lapsele väga traumeerivalt ja võimalik et see laps ei õpigi enam matemaatikat kuna õpetaja seda temalt ei oota.
Omal oli põhikooli ajal Füüsikas sarnane olukord kus õpetaja kirjutas KT peale, et kirjutasin selle nagunii kuskilt maha ja üle 3 väärt pole see töö. Tänu sellele ma rohkem ei vaevanud ennast füüsika õppimisega.
Noorukile mõjuvad sellised võrdlused väga rängalt ja kindlasti tuleks tõsiselt mõelda mida sellise õpetajaga teha. Kindlasti ei ole tema koht klassi ees, kuna tal on eelarvamused õpilaste suhtes ja ta ei hinda neid adekvaatselt.
Õpetaja ei tohiks mitte kunagi sedasi öelda. See mõjub lapsele väga traumeerivalt ja võimalik et see laps ei õpigi enam matemaatikat kuna õpetaja seda temalt ei oota.
Omal oli põhikooli ajal Füüsikas sarnane olukord kus õpetaja kirjutas KT peale, et kirjutasin selle nagunii kuskilt maha ja üle 3 väärt pole see töö. Tänu sellele ma rohkem ei vaevanud ennast füüsika õppimisega.
Noorukile mõjuvad sellised võrdlused väga rängalt ja kindlasti tuleks tõsiselt mõelda mida sellise õpetajaga teha. Kindlasti ei ole tema koht klassi ees, kuna tal on eelarvamused õpilaste suhtes ja ta ei hinda neid adekvaatselt.