Lapse väärtuskasvatus peab algama kodust. Mis võimalused on aga lapsel kellel kodu pole. Näiteks lastekodu lapsel, kes on antud sinna sünnist. Kes on tema väärtuskasvatajaks. Puuduvad neil ju ema ja isa. Kas saame loota, et sellised lapsed on meie ühiskonna täisväärtuslikud liikmed. Kindlasti ei saa üheselt võtta , et kõikide lastekodu laste väärtuskasvatus on kesine kuna lastekodude tase on kindasti ka erinev. On teada fakt, et ühe kasvataja kohta lastekodus on 5-10last ja kas sellises olukorras on väärtuskavatus kvaliteetne kui õpetaja on lastega tugevalt ülekoormatud ja õpetaja alamakstud. Lastekodu laste väärtuskasvatuse peamiseks õpetajaks on ühiskond. Samas kardan ühiskonda, kes peab lastekodu lapses kasvatama väärtusi mida ühiskond ise tegelikult ei täida või ei saa täita.
Lapse väärtuskasvatus peab algama kodust. Mis võimalused on aga lapsel kellel kodu pole. Näiteks lastekodu lapsel, kes on antud sinna sünnist. Kes on tema väärtuskasvatajaks. Puuduvad neil ju ema ja isa. Kas saame loota, et sellised lapsed on meie ühiskonna täisväärtuslikud liikmed. Kindlasti ei saa üheselt võtta , et kõikide lastekodu laste väärtuskasvatus on kesine kuna lastekodude tase on kindasti ka erinev. On teada fakt, et ühe kasvataja kohta lastekodus on 5-10last ja kas sellises olukorras on väärtuskavatus kvaliteetne kui õpetaja on lastega tugevalt ülekoormatud ja õpetaja alamakstud. Lastekodu laste väärtuskasvatuse peamiseks õpetajaks on ühiskond. Samas kardan ühiskonda, kes peab lastekodu lapses kasvatama väärtusi mida ühiskond ise tegelikult ei täida või ei saa täita.