kirjandus
RAAMATUD JA KOGUMIKUD
Barbaut, G. Intellektuaalomand Euroopa Ühenduses: loengud Tartus 17.-19. märtsil ja 17.-19. mail 2004. Tõlkinud M. Leesik. Tartu: Eesti Õiguskeskus, 2005.
Koitel, H. Kaubamärk ja kõlvatu konkurents. Tallinn: Eesti Riigikaitse Akadeemia kirjastus, 1997.
Maailmaparandaja teejuht: arengukoostööst ja sellest, kuidas sina saad panustada. Koostaja A. Kool. Arengukoostöö Ümarlaud, 2010.
Merilai, M. (koost.) Head kaubandustavad: juhend kaubandusalal tegutsevatele ettevõtjatele. Tallinn: Eesti Kaupmeeste Liit, 2007.
Ostrat, J. Kaitsmata toodang on probleemide allikas: tööstusomandi ABC. Tallinn: Juura, 2006.
Pisuke, H. Autoriõiguse alused. Tallinn: KPMS & Partnerid, 2006.
Pringle, H. Hingega bränd: kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brände. Tõlkinud K. Hallik, P. Kurro. Tallinn: Pegasus, 2003.
Roose, N. Toode turunduses. Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus, 2004.
Tooman, H. Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad. Tallinn: Tallinna Pedagoogikaülikooli kirjastus, 2003.
KÄSIRAAMATUD
Teejuht patendindusse. Tallinn: Eesti Patendiamet, 2000.
Toodete märgistamine ja süsteemide sertifitseerimine. Tallinn: Eesti Standardikeskus, 2005.
ARTIKLID
Kremez, M. Kõlblusnormide rakendamine reklaamimaailmas. - Ärielu, nr 5, 2001, lk 80.
Vain, P. Ettevõtte püüdluste ja väärtushinnangute müük. - Turunduskonverents "Loeb inimene". Pärnu, 2000, lk 72-84.
VÄITEKIRJAD JA UURIMUSED
Kaabel, J. Kõlvatu konkurentsi tõkestamine ja tööstusomandi õiguskaitse aktuaalseid küsimus. Bakalaureusetöö. Tallinn: Tartu Ülikool, Õigusinstituut, 2003.
Kuusik, A. Kliendi lojaalsus ja seda mõjutavad tegurid AS Elion Ettevõtted näitel. Magistritöö. Tartu Ülikool, Majandusteaduskond, 2005.
Oosalu, T. Heauskse omandamise põhimõtted. Magistritöö. Tartu Ülikool, Õigusteaduskond, 2002.
Tisler, E. Eetilise ja poliitilise tarbimise kuvand tudengite seas. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, 2009.
Ülaltoodud kirjanduse laenutamiseks palun teha otsing raamatukogude andmebaasi ESTER
MUUKEELNE KIRJANDUS
Bibb, S; Kourdi, J. Trust matters: for organisational and personal success. Basingstoke; New York: Palgrave Macmillan, 2004.
Brenkert, G. G. Marketing ethics. Malden (etc.): Blackwell, 2008.
Guide to the international registration of marks under the Madrid Agreement and the Madrid Protocol (updated April 2004). Geneva: World Intellectutal Property Organization, 2004.
Finn, D. K. The moral ecology of markets. Assessing claims about markets and justice. Cambridge University Press, 2006.
Harrison, R. Good faith in sales. London: Sweet & Maxwell, 1997.
Harrison, R; Newholm, T; Shaw, D. The Ethical Consumer. Thousand Oaks: Sage Publications, 2005.
Hernez-Broome, G; McLaughlin, C. Selling Yourself without Selling Out: A Leader's Guide to Ethical Self-Promotion. San Francisco: Jossey-Bass, 2007.
Hovland, R; Wolburg, J, Haley, E. (eds). Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture. Armonk: M.E. Sharpe, 2007.
Markel, M. Ethics in Technical Communication: A Critique and Synthesis. Ablex Publishing, 2000.
Maskus, K.E. Intellectual property rights in the global economy. Washington: Institute for International economics, 2000.
McKenzie-Mohr, D; Smith, W. Fostering sustainable behavior: an introduction to community-based social marketing. Gabriola Island: New Society, 1999.
Meadowcroft, J. Ethics of the Market. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2005.
Murphy, P; Laczniak, G.R; Bowie, N.E; Klein, T.A.Ethical Marketing. Upper Saddle River: Prentice Hall, 2005.
Pastore-Reiss, E; Naillon, H. Le Marketing éthique: Les sens du commerce. Paris: Village Mondial, 2002.
Paterson, G. The European patent system: the law and practice of the European patent convention. London: Sweet & Maxwell, 2001.
Reichfeld, F.F. The loyalty effect: the hidden force behind growth, profits, and lasting value. Boston, Mass.: Harvard Business School Press, 1996.
Satz, D. Why Some Things Should not be for Sale. The Moral Limits of Markets. Oxford University Press, 2010.
Thumm, N. Intellectual property rights: national systems and harmonisation in Europe. Heidelberg; New York: Physica-Verlag, 2000.
Van de Ven, B. Responsible Marketing: Marketing Ethics. London: Routledge, 2007.