karskusliidu juht räägib:
\"Eelmisel aastal tellis Euroopa Komisjon uuringu, mis näitas, et alkoholireklaam suurendab alaealiste alkoholitarbimist ja suurendab tarbimist nende puhul, kes alkoholi juba tarvitavad. Sellise info olemasolu korral, ja see ei ole ainuke ega esimene hinnang, on täiesti arusaamatu, kuidas meie riik (ja Euroopa tervikuna) saab lubada midagi, mis on teada, et suurendab probleemi.
Alkoholireklaam on alkoholi tarvitamise propageerimine. Kuigi tootjafirmad ütlevad, et nemad ei reklaami mittetarvitajatele, vaid ainult tarvitajale, et nood siis valiksid näiteks Saku asemel A. Le Coqi jne, siis ei leia see uurimustest mingit kinnitust.\" http://www.epl.ee/artikkel/486647
karskusliidu juht räägib:
\"Eelmisel aastal tellis Euroopa Komisjon uuringu, mis näitas, et alkoholireklaam suurendab alaealiste alkoholitarbimist ja suurendab tarbimist nende puhul, kes alkoholi juba tarvitavad. Sellise info olemasolu korral, ja see ei ole ainuke ega esimene hinnang, on täiesti arusaamatu, kuidas meie riik (ja Euroopa tervikuna) saab lubada midagi, mis on teada, et suurendab probleemi.
Alkoholireklaam on alkoholi tarvitamise propageerimine. Kuigi tootjafirmad ütlevad, et nemad ei reklaami mittetarvitajatele, vaid ainult tarvitajale, et nood siis valiksid näiteks Saku asemel A. Le Coqi jne, siis ei leia see uurimustest mingit kinnitust.\"
http://www.epl.ee/artikkel/486647