\"alkoholi reklaamimise ainus eesmärk on toote müügi suurendamine\" - Naiivsevõitu arusaam reklaami eesmärkidest ja mõjust.
Alkoholitarbimise kogust tervikuna reklaami abil mõjutada, olgu suuremaks või väiksemaks, on kaunis lootusetu yritus. Suurem jagu sellest pyyab eelkõige brändieelistust mõjutada: loodetakse konkurentide arvelt turuosa suurendada või vähemalt senist säilitada.
Praegu on tarbijate käitumises muidugi veel yks tendents, mis alkoholitoojaid murelikuks muudab. Nimelt kaldub osa rahvast loobuma n-ö riigiviinast salaalkoholi kasuks. Eks sellegi vastu yritatakse mainekujundusega võidelda.
\"alkoholi reklaamimise ainus eesmärk on toote müügi suurendamine\" - Naiivsevõitu arusaam reklaami eesmärkidest ja mõjust.
Alkoholitarbimise kogust tervikuna reklaami abil mõjutada, olgu suuremaks või väiksemaks, on kaunis lootusetu yritus. Suurem jagu sellest pyyab eelkõige brändieelistust mõjutada: loodetakse konkurentide arvelt turuosa suurendada või vähemalt senist säilitada.
Praegu on tarbijate käitumises muidugi veel yks tendents, mis alkoholitoojaid murelikuks muudab. Nimelt kaldub osa rahvast loobuma n-ö riigiviinast salaalkoholi kasuks. Eks sellegi vastu yritatakse mainekujundusega võidelda.