Mäletan enda sõiduõpetajat, kes samuti käitus närviliselt ning oli üleoleva suhtumisega. Esimesel sõidutunnil käskis ta mul rooli taha istuda, lasi paar korda kohalt võttu proovida ning ütles, et nüüd lähme linna sõitma. Siis ma mõtlesin küll, et see ongi kogu õpetus, mida sellest õppima peaks? Kui sõitsin linna, hakkas sõiduõpetaja aga sõimama, et miks jalakäijat üle tee ei lasknud ja miks pööramisel suunatuld ei näidanud. Kui olin mõnda aega kritiseerimist talunud, ütlesin talle vastu, et viite mind esimesel korral kohe linna sõitma ja kas te eeldate, et ma kohe peaks kõike oskama.
Pärast sõidutundi hakkasin mõtlema, et miks sõiduõpetaja selliselt käitus ning tegin oma järeldused. Kui see õpetaja peab iga päev kuni 8 tundi päevas õppesõidu autos kõrvalistmel istuma ja liiklust jälgima, et vältida liiklusõnnetusi, siis tõesti võivad sellel õpetajal päeva lõpuks närvid püsti olla. Kindlasti ma ei õigusta seda, et sõiduõpetaja võib karjuda õpilaste peale ja ropendada, kuid kui vaadata juba kogenenuid autojuhte, kes rooli taga närvitsevad ja signaalitavad meie riigi närvilises liikluses, siis see võibki põhjus olla, miks sõiduõpetajad ei suuda rahulikuks jääda. Oleneb muidugi inimesest, mõni sõiduõpetaja talub rohkem pinget kui teine.
Mäletan enda sõiduõpetajat, kes samuti käitus närviliselt ning oli üleoleva suhtumisega. Esimesel sõidutunnil käskis ta mul rooli taha istuda, lasi paar korda kohalt võttu proovida ning ütles, et nüüd lähme linna sõitma. Siis ma mõtlesin küll, et see ongi kogu õpetus, mida sellest õppima peaks? Kui sõitsin linna, hakkas sõiduõpetaja aga sõimama, et miks jalakäijat üle tee ei lasknud ja miks pööramisel suunatuld ei näidanud. Kui olin mõnda aega kritiseerimist talunud, ütlesin talle vastu, et viite mind esimesel korral kohe linna sõitma ja kas te eeldate, et ma kohe peaks kõike oskama.
Pärast sõidutundi hakkasin mõtlema, et miks sõiduõpetaja selliselt käitus ning tegin oma järeldused. Kui see õpetaja peab iga päev kuni 8 tundi päevas õppesõidu autos kõrvalistmel istuma ja liiklust jälgima, et vältida liiklusõnnetusi, siis tõesti võivad sellel õpetajal päeva lõpuks närvid püsti olla. Kindlasti ma ei õigusta seda, et sõiduõpetaja võib karjuda õpilaste peale ja ropendada, kuid kui vaadata juba kogenenuid autojuhte, kes rooli taga närvitsevad ja signaalitavad meie riigi närvilises liikluses, siis see võibki põhjus olla, miks sõiduõpetajad ei suuda rahulikuks jääda. Oleneb muidugi inimesest, mõni sõiduõpetaja talub rohkem pinget kui teine.