Aastal 2021 Eestis on sõiduõpetajad, kes jätkuvalt agressiivsed. Eestisse ei mahu 204 sõiduõpet pakkuvat autokooli. Sõiduõppijaid on piiratud kogus ja aurokoole võrreldes keskkoolidega on liiga palju. See omakorda ei lase teenusekvaliteedil tõusta. Siis õppeautod lagunevad, sõiduõpetaja on tihti auto omanik. Autokool korjab raha auto parandamiseks ja õpetaja palgaks. Lähed esimest korda autoga sõitma ja õpetaja kardab auto läheb katki. Õpilane on põhjus miks auto läheb katki ja õpetaja hakkab karjuma ära lõhu tema autot. Lõpuks on õpetaja vaimne invaliid ja küünik. Seega tuleb lahendada esimesena auto remont, kindlustus ja must tsenaarium. Õppeauto kulub kiiremini ja seda tuleb arvestada. Kui teed alapakkumise siis ettevõte ei kasva, ei ole raha uute õppeautode jaoks ja kõik on alamakstud ja närvilised. Tuleb kasutada ainult suurimaid autokoole, kuna ei ole mõeldav eesti rahva arvu juures on iga nurga taga autokool. Eesti turule mahub maksimum neli autokooli, mis suudaksid veeremit hooldada, kindlustust maksta ja kasumlikult tegutseda. Haiged inimesed kogunevad ja ei lase teineteisel kasvada ega kasva ise. Autod vanad, närvid läbi ja raha peale ei tule. Vaadake Soome ja Rootsi, UK, jne sõiduõpet. Sõidutund Soomes 70eur, Eestis 20eur, kogumaksumus Soomes 2600eur, Eestis 700eur. Autod on samad mõlemas riigis, Eestis vireletakse ja ei julgeta teenuse eest raha küsida. Tulemusena FIE kuuluv auto sõiduõpetaja hakkab karjuma ära lõhu tema autot. Õnnetus kui äri ei osata ajada ja turg on killustunud. Kolm suurt tegijat ja ärgu ülejäänud risustagu turgu.
Aastal 2021 Eestis on sõiduõpetajad, kes jätkuvalt agressiivsed. Eestisse ei mahu 204 sõiduõpet pakkuvat autokooli. Sõiduõppijaid on piiratud kogus ja aurokoole võrreldes keskkoolidega on liiga palju. See omakorda ei lase teenusekvaliteedil tõusta. Siis õppeautod lagunevad, sõiduõpetaja on tihti auto omanik. Autokool korjab raha auto parandamiseks ja õpetaja palgaks. Lähed esimest korda autoga sõitma ja õpetaja kardab auto läheb katki. Õpilane on põhjus miks auto läheb katki ja õpetaja hakkab karjuma ära lõhu tema autot. Lõpuks on õpetaja vaimne invaliid ja küünik. Seega tuleb lahendada esimesena auto remont, kindlustus ja must tsenaarium. Õppeauto kulub kiiremini ja seda tuleb arvestada. Kui teed alapakkumise siis ettevõte ei kasva, ei ole raha uute õppeautode jaoks ja kõik on alamakstud ja närvilised. Tuleb kasutada ainult suurimaid autokoole, kuna ei ole mõeldav eesti rahva arvu juures on iga nurga taga autokool. Eesti turule mahub maksimum neli autokooli, mis suudaksid veeremit hooldada, kindlustust maksta ja kasumlikult tegutseda. Haiged inimesed kogunevad ja ei lase teineteisel kasvada ega kasva ise. Autod vanad, närvid läbi ja raha peale ei tule. Vaadake Soome ja Rootsi, UK, jne sõiduõpet. Sõidutund Soomes 70eur, Eestis 20eur, kogumaksumus Soomes 2600eur, Eestis 700eur. Autod on samad mõlemas riigis, Eestis vireletakse ja ei julgeta teenuse eest raha küsida. Tulemusena FIE kuuluv auto sõiduõpetaja hakkab karjuma ära lõhu tema autot. Õnnetus kui äri ei osata ajada ja turg on killustunud. Kolm suurt tegijat ja ärgu ülejäänud risustagu turgu.